Gå til innhold

Noen damer som har blitt ditchet etter første dating'møte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At mennene er veldig pågående før date men etter møtet dauer alt ut? 

Hvordan kjente du på det? 

Er du gjennomsnittet pen? Over/under? 

Er det kun fordi mennene ikke liker henne utseendemessig? 

Svar takk! 

Anonymkode: c6c09...3ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en formening om at ca 60-70% gir seg etter første møte. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle har vel det en gang?😅 Noen ganger så bare klaffer det ikke.. kjemi i virkeligheten er noe helt annet enn på chat.. ikke noe å gjøre med det :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (2 minutter siden):

Alle har vel det en gang?😅 Noen ganger så bare klaffer det ikke.. kjemi i virkeligheten er noe helt annet enn på chat.. ikke noe å gjøre med det :) 

Så i flere tilfeller er det ikke utseendet som spillte rolle? 

Når vi har sendt masse bilder til hverandre, kan det ikke se helt ulikt ut i virkeligheten. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Så i flere tilfeller er det ikke utseendet som spillte rolle? 

Når vi har sendt masse bilder til hverandre, kan det ikke se helt ulikt ut i virkeligheten. 

Jeg trenger kjemi for å føle tiltrekning :) gjør ikke du? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har vært på 100 dater i løpet av mitt liv, og det har vel skjedd meg to ganger som jeg kan huske. Det handlet nok mest om kjemien, vi var veldig ulike og fant liksom ikke "tonen" - samtalen gikk trått. Så nei, det trenger ikke å være utseende om du opplever det :) 

Anonymkode: b5c81...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og har bare noen få titalls førstedater bak meg, men har likevel opplevd dette mange ganger, både som avsender og mottaker. Trodde dette var veldig vanlig, i alle fall blant oss som ikke skriver i en halv evighet før vi møter noen. 

Bare unntaksvis har jeg selv avvist noen etter første date pga. utseende. Nesten alltid dreier det seg om at kjemien ikke stemmer. Kan selvsagt ikke vite sikkert hvorfor jeg selv er blitt avvist, men har uten unntak fått kjemibegrunnelsen servert som forklaring. 

Anonymkode: a6d01...a94

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mann og har bare noen få titalls førstedater bak meg, men har likevel opplevd dette mange ganger, både som avsender og mottaker. Trodde dette var veldig vanlig, i alle fall blant oss som ikke skriver i en halv evighet før vi møter noen. 

Bare unntaksvis har jeg selv avvist noen etter første date pga. utseende. Nesten alltid dreier det seg om at kjemien ikke stemmer. Kan selvsagt ikke vite sikkert hvorfor jeg selv er blitt avvist, men har uten unntak fått kjemibegrunnelsen servert som forklaring. 

Når du avviste pga utseendet, var det fordi det ikke vant opp ift bildene hun hadde sendt? Filter er farlig😅 ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg har vært på 100 dater i løpet av mitt liv, og det har vel skjedd meg to ganger som jeg kan huske. Det handlet nok mest om kjemien, vi var veldig ulike og fant liksom ikke "tonen" - samtalen gikk trått. Så nei, det trenger ikke å være utseende om du opplever det :) 

Anonymkode: b5c81...fa9

Har ikke opplevd det etter første date nei. Men merkeg at det har dabbet mer og mer av, sånn etter 4-5 treff. Har merket at de har likt meg, de ville jo kline og ta på meg så. 😄 TS. 

Skrevet

Jeg har vært på mange dater i løpet av mitt liv, og har vel opplevd "ditching" én gang. Jeg er også ganske "normalt" pen. Har i alle fall fått høre fra nesten alle menn at de synes jeg er attraktiv. 

Den ene ditchingen jeg opplevde var veldig ekkelt og ganske uvant.. Jeg fikk interesse for gutten, men viste seg at han ikke fikk det samme. Så jeg opplevde at han bare ble totalt kald og ga aldri fra seg noe mer lyd. Grunnen til hvorfor det ble slik fikk jeg heller aldri vite. Men kan nok si at jeg følte under daten at han ikke følte noe om kjemien mellom oss - jeg bare merket det i atmosfæren. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du avviste pga utseendet, var det fordi det ikke vant opp ift bildene hun hadde sendt? Filter er farlig😅 ts

Ja, enten var det ene og alene fordi bildene ikke samsvarte med utseendet i virkeligheten, eller dette i kombinasjon med litt halvveis kjemi.

Jeg kan likevel ikke huske at mine egne avvisninger pga. lite representative bilder noen gang har skyltes bruk av filter, men det er klart at dette nok vil gi samme utfall som andre «triks».

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, enten var det ene og alene fordi bildene ikke samsvarte med utseendet i virkeligheten, eller dette i kombinasjon med litt halvveis kjemi.

Jeg kan likevel ikke huske at mine egne avvisninger pga. lite representative bilder noen gang har skyltes bruk av filter, men det er klart at dette nok vil gi samme utfall som andre «triks».

Man er vel ikke så ulik seg selv i virkeligheten som med et lite snap filter. Menn har lett kjent meg igjen og tror ikke det har vært avsmak. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Man er vel ikke så ulik seg selv i virkeligheten som med et lite snap filter. Menn har lett kjent meg igjen og tror ikke det har vært avsmak. 

Kan ikke uttale meg, annet enn at jeg ser noen bilder på datingapper som åpenbart er helt sinnsykt filtrert og manipulert. Kan godt tenke meg det blir et sjokk å treffe disse damene i virkeligheten, så jeg styrer unna.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

har du lav selvtillit ts? :( alt handler ikke om utseendet.

Anonymkode: 0b619...bd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo, filter forandrer jo ansiktstrekkene helt. Man ser utrolig mye penere ut med filter enn uten. 

Anonymkode: 3887f...9c4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, filter forandrer jo ansiktstrekkene helt. Man ser utrolig mye penere ut med filter enn uten

Akkurat det er veldig relativt. Er du pen i utgangspunktet, blir du sjelden penere og stort sett styggere med filter. For menn som liker silikon, fillers masse sminke og falske øyevipper, så er sikkert filter alltid til det gode. For oss som liker det mer naturlig er ikke det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært på noen hundre dater og "ditchet" nesten alle. 

Fant ut at dette ikke ville bli noe bra. 

Skrevet (endret)

Det skjer akkurat like ofte som jeg ikke vil noe mer etter første møte tenker jeg. Som regel er det enighet der. Når kjemien ikke er der så er den ikke der. Tenker ikke at det noen gang er utseendet som er utslagsgivende. Jeg har alltid hatt ærlige bilder på profilen, så ingen overraskelser der. Men nå er jeg voksen da, og vi vet at det er så utrolig mye mer som teller inn på tiltrekning og kjemi enn bare utseendet. Om en mann skulle droppe meg pga utseendet så er det hans problem.

Alt som skjer før man har møttes fysisk må du ikke legge stort i. Derfor bør man også møtes ganske raskt. For samme hvor bra en person kan virke så vet man ikke om tiltrekningen faktisk vil være der når man møtes.

Endret av Engel
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Akkurat det er veldig relativt. Er du pen i utgangspunktet, blir du sjelden penere og stort sett styggere med filter. For menn som liker silikon, fillers masse sminke og falske øyevipper, så er sikkert filter alltid til det gode. For oss som liker det mer naturlig er ikke det.

Nei dette stemmer bare ikke. De færreste menn ser når damer bruker filter, de ser bare at damene blir veldig pene og gir dem mange flere likes og kommentarer, jeg ser dette hele tiden dessverre.
Med filter blir øynene synlig større og strålende, ansiktsformen blir smalere og mer hjerteformet, nesen blir mindre, leppene blir fyldigere, huden blir helt flawless osv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lyger bildene og dama er større eller har brukt filter så blir dem ditchet 

Anonymkode: 03def...91a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...