Gå til innhold

Fotballtur til Liverpool. Noen som har erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helst med et selskap som tilbyr alt i ett 🤗 Og et selskap som er til å stole på. 

Noen som har reist og kan komme med tips og råd? 

Med alt så mener jeg fly t/r, hotell og billetter til en Liverpool kamp 😊

Anonymkode: 964f9...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

er dette virkelig "verdt" prisen??        

Anonymkode: 7fa02...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er dette virkelig "verdt" prisen??        

Anonymkode: 7fa02...00f

Jeg aner virkelig ikke 🤷‍♀️ Derfor jeg lurer på om noen har erfaringer 😊 Har sjekket fly og hotell og det er halvparten i pris av de pakkene jeg har funnet. Og for å få billett til Liverpool kamp må man være medlem.. 

Jeg bryr meg egentlig ikke om fotball, men har en sønn som ønsker å se de.. For meg hadde det vært nok med omvisning på Anfield  😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg aner virkelig ikke 🤷‍♀️ Derfor jeg lurer på om noen har erfaringer 😊 Har sjekket fly og hotell og det er halvparten i pris av de pakkene jeg har funnet. Og for å få billett til Liverpool kamp må man være medlem.. 

Jeg bryr meg egentlig ikke om fotball, men har en sønn som ønsker å se de.. For meg hadde det vært nok med omvisning på Anfield  😅😅

Jeg kan desverre ikke gi deg noen råd om arrangør, ikke er Liverpool laget mitt i England og det er 20 år siden jeg var i England på fotballkamp.

Men på generelt grunnlag for supportere er det selvsagt verdt prisen. Er en helt annen opplevelse enn kamper på halvtomme norske baner. Det er ikke bare kampen i seg selv men alt rundt også.

Sier jeg som selv normalt bruker ganske mange tusen kroner i året på store internasjonale idrettsbegivenheter rundt om i Europa. Dog 20 år siden jeg var på kamp i England som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kira87

Har reist på fotballtur to ganger til Liverpool. Første var med et firma som ikke eksisterer lenger, det andre var med Ving (https://www.ving.no/fotballreiser/liverpoolfc)  Var veldig fornøyd med begge opplegg, men føltes mere seriøst med Ving. Vil anbefalle deg å sjekke ut og melde deg inn den norske supporterklubben hvis du ikke allerede er det. http://liverpool.no Der får du masse tips til hvordan man går frem for å få billetter hvis du vil reise på egenhånd eller om du vil ha full pakke med hospitality-billetter og omvisning. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter innlegget fra @kira87 om Ving og supporterklubbens hjemmeside.

Familiens Liverpool-supporter er nå voksen og har nylig vært på turer med Ving. Det gikk helt fint. 

Jeg har tidligere brukt både https://www.1st4footballtickets.com/ (muligens ikke til Liverpool, det husker jeg ikke) og https://www.fotballreiser.no/ (hvis sistnevnte er de samme som het fotballreiser.net tidligere). Det gikk også greit. Men det er viktig å ha tillit til at billettoverlevering etc. foregår seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har reist på fotballtur til Liverpool én gang og brukte da Norwegian Sports Travel. Turen inkluderte chartret fly Trondheim-Liverpool tur/retur (de tilbyr også turer fra andre norske byer), transport tur/retur mellom flyplassen og hotellet, fire netter på hotell (vi fikk en ekstra natt gratis fordi det var mandagskamp), transport til og fra Anfield, kampbillett og lounge. Hotellet vi bodde på, Staycity Corn Exchange, var moderne og fint. Setene våre på stadion var ikke noe å skryte av, da vi satt nede ved cornerflagget på motsatt side av The Kop, og turen var dyr (ca 11.000 kr per pers). Men det var veldig lettvint med alt inkludert, og hele opplegget var ryddig og seriøst. 

Anonymkode: 2363b...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for tips, nå har jeg hvertfall noe å gå etter 😊 Ender nok på Ving så jeg føler meg trygg 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...