AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Del Skrevet 25. april 2022 Helst med et selskap som tilbyr alt i ett đ€ Og et selskap som er til Ă„ stole pĂ„. Noen som har reist og kan komme med tips og rĂ„d? Med alt sĂ„ mener jeg fly t/r, hotell og billetter til en Liverpool kamp đ Anonymkode: 964f9...03e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Del Skrevet 25. april 2022  er dette virkelig "verdt" prisen??     Anonymkode: 7fa02...00f Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden):  er dette virkelig "verdt" prisen??     Anonymkode: 7fa02...00f Jeg aner virkelig ikke đ€·ââïž Derfor jeg lurer pĂ„ om noen har erfaringer đ Har sjekket fly og hotell og det er halvparten i pris av de pakkene jeg har funnet. Og for Ă„ fĂ„ billett til Liverpool kamp mĂ„ man vĂŠre medlem.. Jeg bryr meg egentlig ikke om fotball, men har en sĂžnn som Ăžnsker Ă„ se de.. For meg hadde det vĂŠrt nok med omvisning pĂ„ Anfield  đ đ  Anonymkode: 964f9...03e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Kjetil E Skrevet 26. april 2022 #4 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg aner virkelig ikke đ€·ââïž Derfor jeg lurer pĂ„ om noen har erfaringer đ Har sjekket fly og hotell og det er halvparten i pris av de pakkene jeg har funnet. Og for Ă„ fĂ„ billett til Liverpool kamp mĂ„ man vĂŠre medlem.. Jeg bryr meg egentlig ikke om fotball, men har en sĂžnn som Ăžnsker Ă„ se de.. For meg hadde det vĂŠrt nok med omvisning pĂ„ Anfield  đ đ  Anonymkode: 964f9...03e Jeg kan desverre ikke gi deg noen rĂ„d om arrangĂžr, ikke er Liverpool laget mitt i England og det er 20 Ă„r siden jeg var i England pĂ„ fotballkamp. Men pĂ„ generelt grunnlag for supportere er det selvsagt verdt prisen. Er en helt annen opplevelse enn kamper pĂ„ halvtomme norske baner. Det er ikke bare kampen i seg selv men alt rundt ogsĂ„. Sier jeg som selv normalt bruker ganske mange tusen kroner i Ă„ret pĂ„ store internasjonale idrettsbegivenheter rundt om i Europa. Dog 20 Ă„r siden jeg var pĂ„ kamp i England som sagt. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest kira87 Skrevet 26. april 2022 #5 Del Skrevet 26. april 2022 Har reist pĂ„ fotballtur to ganger til Liverpool. FĂžrste var med et firma som ikke eksisterer lenger, det andre var med Ving (https://www.ving.no/fotballreiser/liverpoolfc)  Var veldig fornĂžyd med begge opplegg, men fĂžltes mere seriĂžst med Ving. Vil anbefalle deg Ă„ sjekke ut og melde deg inn den norske supporterklubben hvis du ikke allerede er det. http://liverpool.no Der fĂ„r du masse tips til hvordan man gĂ„r frem for Ă„ fĂ„ billetter hvis du vil reise pĂ„ egenhĂ„nd eller om du vil ha full pakke med hospitality-billetter og omvisning. đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
baldrian Skrevet 26. april 2022 #6 Del Skrevet 26. april 2022 Jeg stĂžtter innlegget fra @kira87 om Ving og supporterklubbens hjemmeside. Familiens Liverpool-supporter er nĂ„ voksen og har nylig vĂŠrt pĂ„ turer med Ving. Det gikk helt fint. Jeg har tidligere brukt bĂ„de https://www.1st4footballtickets.com/ (muligens ikke til Liverpool, det husker jeg ikke) og https://www.fotballreiser.no/ (hvis sistnevnte er de samme som het fotballreiser.net tidligere). Det gikk ogsĂ„ greit. Men det er viktig Ă„ ha tillit til at billettoverlevering etc. foregĂ„r seriĂžst. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Del Skrevet 26. april 2022 Har reist pĂ„ fotballtur til Liverpool Ă©n gang og brukte da Norwegian Sports Travel. Turen inkluderte chartret fly Trondheim-Liverpool tur/retur (de tilbyr ogsĂ„ turer fra andre norske byer), transport tur/retur mellom flyplassen og hotellet, fire netter pĂ„ hotell (vi fikk en ekstra natt gratis fordi det var mandagskamp), transport til og fra Anfield, kampbillett og lounge. Hotellet vi bodde pĂ„, Staycity Corn Exchange, var moderne og fint. Setene vĂ„re pĂ„ stadion var ikke noe Ă„ skryte av, da vi satt nede ved cornerflagget pĂ„ motsatt side av The Kop, og turen var dyr (ca 11.000 kr per pers). Men det var veldig lettvint med alt inkludert, og hele opplegget var ryddig og seriĂžst. Anonymkode: 2363b...6a8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 Tusen takk for tips, nĂ„ har jeg hvertfall noe Ă„ gĂ„ etter đ Ender nok pĂ„ Ving sĂ„ jeg fĂžler meg trygg đ€ Anonymkode: 964f9...03e 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ