Gå til innhold

Bruker du emojis når du chatter på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som det fungerer bra. Jeg har prøvd det i det siste😄

Enten det er 😄😁😆🤣

Føler at det blir mer liv i samtalen. 

Anonymkode: 2d36d...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei!  Jeg er prinsipielt imot.  Hvis han blir usikker på grunn av manglende emojis er det greit å vite det på forhånd. Jeg kan da finne en annen som ikke er så usikker at han treger bekreftelse ved hver setning i form av smilefjes, hjerte og annet tull.

Anonymkode: 6d8d8...d09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker litt emojier i samtalen, synes det blir mer levende og nærere på en måte. De som skriver uten kan jeg ofte oppfatte litt strenge/sære/kjedelige - uten at de nødvendigvis er det. Er vel bare at man er forskjellige 😅

Anonymkode: b4bb7...f43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det henger vel sammen med hvor naturlig du bruker emojis i andre meldinger? Jeg begrenser meg, men til nød speiler jeg den andre litt. Jeg får avsmak av overdreven bruk.  M51

Anonymkode: b92bc...180

AnonymBruker
Skrevet

Bruker disse mye:

🍆💦

Anonymkode: 61a25...e88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tilpasset meg til samtalepartneren. Kan fint chatte både med og uten bruk av emojis. Min lille erfaring tilsa at de mennene som brukte emojis i ekstremt stor grad, var yngre, mer umodne og/eller mer useriøse. Kjæresten min brukte omtrent ikke emojis i det hele tatt i den perioden vi chattet via Tinder. Han skrev lange utfyllende svar og gode spørsmål, og jeg begynte faktisk å falle for han før vi møttes. Mangel på emojis gjorde at han virket modnere, klokere og mer seriøs, og det er egenskaper jeg faller for. 

Anonymkode: b2a4d...f51

AnonymBruker
Skrevet

Bruker like mye emojis der som i andre chatter. Jeg gjør det som føles naturlig for meg.

Anonymkode: dfaf0...437

AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør jeg. Det er jo for å understreke litt det som blir "sagt" - og tenker at det liver opp samtalen litt. En som skriver helt uten syns jeg kanskje blir litt "tørt" og det kan være lettere å misforstå 

Anonymkode: 5bd89...3e4

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg synes det kan bli litt mye om det er mange etter hver setning omtrent.

Selv bruker jeg det lite, men prøver å bruke det for å vise at jeg er glad og sånt der det passer seg. Men det er dårlig stelt med hjerter og den slags.

Jeg har egentlig aldri vært noe voldsom på å bruke det, men har begynt å bruke det mer i samtaler siden mange tror at jeg er seriøs når jeg ikke er det osv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det gjør jeg. Det er jo for å understreke litt det som blir "sagt" - og tenker at det liver opp samtalen litt. En som skriver helt uten syns jeg kanskje blir litt "tørt" og det kan være lettere å misforstå 

Anonymkode: 5bd89...3e4

Er det samme grunnen til at du bruker hermetegn, der det etter min mening er helt unødvendig? 

Anonymkode: b92bc...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...