AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Det virker som det fungerer bra. Jeg har prøvd det i det siste😄 Enten det er 😄😁😆🤣 Føler at det blir mer liv i samtalen. Anonymkode: 2d36d...f70
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Nei! Jeg er prinsipielt imot. Hvis han blir usikker på grunn av manglende emojis er det greit å vite det på forhånd. Jeg kan da finne en annen som ikke er så usikker at han treger bekreftelse ved hver setning i form av smilefjes, hjerte og annet tull. Anonymkode: 6d8d8...d09 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Jeg liker litt emojier i samtalen, synes det blir mer levende og nærere på en måte. De som skriver uten kan jeg ofte oppfatte litt strenge/sære/kjedelige - uten at de nødvendigvis er det. Er vel bare at man er forskjellige 😅 Anonymkode: b4bb7...f43 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Det henger vel sammen med hvor naturlig du bruker emojis i andre meldinger? Jeg begrenser meg, men til nød speiler jeg den andre litt. Jeg får avsmak av overdreven bruk. M51 Anonymkode: b92bc...180
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Bruker disse mye: 🍆💦 Anonymkode: 61a25...e88
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Jeg tilpasset meg til samtalepartneren. Kan fint chatte både med og uten bruk av emojis. Min lille erfaring tilsa at de mennene som brukte emojis i ekstremt stor grad, var yngre, mer umodne og/eller mer useriøse. Kjæresten min brukte omtrent ikke emojis i det hele tatt i den perioden vi chattet via Tinder. Han skrev lange utfyllende svar og gode spørsmål, og jeg begynte faktisk å falle for han før vi møttes. Mangel på emojis gjorde at han virket modnere, klokere og mer seriøs, og det er egenskaper jeg faller for. Anonymkode: b2a4d...f51
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Bruker like mye emojis der som i andre chatter. Jeg gjør det som føles naturlig for meg. Anonymkode: dfaf0...437
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Ja det gjør jeg. Det er jo for å understreke litt det som blir "sagt" - og tenker at det liver opp samtalen litt. En som skriver helt uten syns jeg kanskje blir litt "tørt" og det kan være lettere å misforstå Anonymkode: 5bd89...3e4
Gjest AprilRyan Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 Jeg synes det kan bli litt mye om det er mange etter hver setning omtrent. Selv bruker jeg det lite, men prøver å bruke det for å vise at jeg er glad og sånt der det passer seg. Men det er dårlig stelt med hjerter og den slags. Jeg har egentlig aldri vært noe voldsom på å bruke det, men har begynt å bruke det mer i samtaler siden mange tror at jeg er seriøs når jeg ikke er det osv.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det gjør jeg. Det er jo for å understreke litt det som blir "sagt" - og tenker at det liver opp samtalen litt. En som skriver helt uten syns jeg kanskje blir litt "tørt" og det kan være lettere å misforstå Anonymkode: 5bd89...3e4 Er det samme grunnen til at du bruker hermetegn, der det etter min mening er helt unødvendig? Anonymkode: b92bc...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå