Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst på navlepiercing, jeg ønsker å ta dette før sommer. Men er redd får å få infeksjoner ettersom det snart er badesesong og jeg vet at man helst skal holde seg unna basseng i grotiden. Er det noen som har erfaring med å ha tatt navlepiercing i april-mai og hvordan har dette gått?

ønsker svar så fortest som mulig takk:)

Anonymkode: 6509d...ef4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grotiden er vel rundt en måned. Ville aldri verden tatt hvis jeg ikke var helt sikker på at jeg aldri ville gå gravid. Det blir så utrolig stygt

Anonymkode: c9fd7...5c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grotiden er vel rundt en måned. Ville aldri verden tatt hvis jeg ikke var helt sikker på at jeg aldri ville gå gravid. Det blir så utrolig stygt

Anonymkode: c9fd7...5c0

Åh? Det er vel sjeldent.

Anonymkode: 5e318...e0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk piercing i mai husker jeg, ca samtidig som alle jentene i klassen. Vi hadde svømming på skolen hver uke, og det gikk fint med oss😉

Piercingen ser forøvrig helt lik ut som den gjorde før jeg fikk barn.

Anonymkode: cc128...701

Gjest Geitis
Skrevet

Det burde holde til sommersesongen om du tar den nå. Jeg tok også min i mai😅

Kroppen min ville ikke ha den så den begynte å gro ut som de sier. Så det er ikke så mye igjen å sette noen piercing i lengre😅 Uansett,  det er ikke noen forskjell fra før og etter graviditet her heller. 

Skrevet
28 minutter siden, Geitis said:
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk piercing i mai husker jeg, ca samtidig som alle jentene i klassen. Vi hadde svømming på skolen hver uke, og det gikk fint med oss😉

Piercingen ser forøvrig helt lik ut som den gjorde før jeg fikk barn.

Anonymkode: cc128...701

Takk for svar, så flott at du ikke hadde noen komplikasjoner, er redd for å få infeksjon. Men jeg regner med at hvis jeg er grundig med rensing så går det fint☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at nå er en god tid, du kan gå med lettere klær nå, med masse vinter lag er det lettere å irritere en ny piercing, kanskje? Og den gror i løpet av mai :) 

Anonymkode: b4c1b...af3

AnonymBruker
Skrevet

Smart å ta den nå som du kan bruke lette klær som ikke irriterer den.  

Men ikke plukk eller ta på den, det er oppskriften på infeksjon og at den ikke gror. Det er så mange som driter seg ut der, og det er veldig vanlig å plukke, vri på piersingen. ...huff... 

Fingra bort og den gror innen sommeren 😃

Anonymkode: b52c8...d30

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke navlepiercing så 1990-årene?

Anonymkode: 794a4...9e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og hva så?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh nei, den var kanskje harry i 1990-årene da alle måtte ha den, men nå lever vi i 2022 og folk gjør et mer bevisst valg.

Anonymkode: 5028b...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...