AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hadde du blitt skremt? Tenkt at noe var galt? Eller hadde du tenkt at hun er fri til å gjøre egne valg? Anonymkode: 9a120...ce5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Når man er 18 år, så er man gammel nok til å ta egne valg mht de tingene du lister opp. Heldigvis så har ikke min datter vært interessert i noen av tingene. Hun er 25 nå. Det verste synes jeg er de som tar mange og store tatoveringer. Det finnes ikke pent, og skal de pynte seg eller stå brud, tar det seg ikke ut med disse store og stygge tatoveringene. Men det er min mening da. Anonymkode: 238e9...f93 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Ja, jeg hadde blitt skremt. Fordi det ikke er disse verdiene jeg ønsker at hun skal ha. Likevel er dette utrolig mye bedre enn døtre som selvskader, har falt ut av samfunnet og/ eller er narkomane. Anonymkode: 62b0e...6f5 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Tatoveringer hadde jeg brydd meg om. Men fillers og sånn, da hadde jeg blitt trist. Anonymkode: 877b8...e95 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tatoveringer hadde jeg brydd meg om. Men fillers og sånn, da hadde jeg blitt trist. Anonymkode: 877b8...e95 Hadde IKKE brydd meg om tatoveringer skulle det selvsagt stå. Personlig har jeg ingen, men synes det kam være ganske stilig. Anonymkode: 877b8...e95 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Hennes valg selv om jeg ikke hadde jublet. Hun kan iallefall ikke komme i ettertid å anklage meg for å ha fått liv. Anonymkode: a78a0...45e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Jeg støtter min datter uansett hvilke valg hun tar. Anonymkode: e3f9e...cdd 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Hun er ikke et objekt plassert i verden for å please meg eller noen andre, så hun kan gjøre som hun vil - selvsagt! Og jeg elsker henne like høyt og synes hun er like fantastisk uansett. Anonymkode: 10ded...578 6 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg støtter min datter uansett hvilke valg hun tar. Anonymkode: e3f9e...cdd Selv om hun åpenbart tar valg som ikke er så gode og som vil gi negative konsekvenser? Anonymkode: 238e9...f93 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 Min datter på 20 har flere små tatoveringer og har også på et tidspunkt hatt restylane(?) i leppene. Hun er jo voksen og myndig, det er ikke min business. Anonymkode: 3c9bf...455 4
NiceOrNothing Skrevet 25. april 2022 #11 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hadde du blitt skremt? Tenkt at noe var galt? Eller hadde du tenkt at hun er fri til å gjøre egne valg? Anonymkode: 9a120...ce5 Hadde tenkt at hun har lav selvtillit evnt egenverd. Å tatt en prat om nettopp det. 7
Eryn Skrevet 25. april 2022 #12 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man er 18 år, så er man gammel nok til å ta egne valg mht de tingene du lister opp. Heldigvis så har ikke min datter vært interessert i noen av tingene. Hun er 25 nå. Det verste synes jeg er de som tar mange og store tatoveringer. Det finnes ikke pent, og skal de pynte seg eller stå brud, tar det seg ikke ut med disse store og stygge tatoveringene. Men det er min mening da. Anonymkode: 238e9...f93 Man er faktisk ikke «stor» nok. Myndig ja, men ikke voksen nok i mine øyne. Hjernen er ikke ferdig utviklet før rundt 25- års alderen. Mange som har fikset på utseende i ung alder angrer når de nærmere seg 25-30 års alderen. Det handler både om modenhet, selvtillit og endret syn på kropp. Fillers og botox er ikke så inngripende som mange andre ting man kan gjøre med utseendet. Tatoveringer liker jeg. 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Skrevet 25. april 2022 Skremt? Nei, ser ingen grunn til det. Anonymkode: 6d85a...e39 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #14 Skrevet 25. april 2022 Jeg ville syntes det var veldig synd om de følte at de trengte fillers og botox som unge, vrakte kvinner. Har null problemer med å hjelpe naturen litt når man bikker 40-50 (diskret, som litt botox i sinnarynken, ikke andelepper og DDD-cup), men ikke når de ikke trenger det. Tatoveringer har jeg selv, og de snakker om at de ønsker seg, men jeg ber dem vente til de er 25+. Det meste man velger før det bruker ikke være noe man vil ha resten av livet (selvfølgelig med hederlige unntak), kanskje vil man ikke lenger ha noen. Husker selv hva jeg vurderte, veldig glad jeg ikke tok dem, og har tatt cover up på noen av de tidligste tatoveringene mine. Når det er sagt er det deres liv og kropp, jeg kan bare håpe at de har selvtillit nok til å la være. Anonymkode: 1ec5d...6f3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det verste synes jeg er de som tar mange og store tatoveringer. Det finnes ikke pent, og skal de pynte seg eller stå brud, tar det seg ikke ut med disse store og stygge tatoveringene. Men det er min mening da. Problemet er at det har vært så ‘in’ og blott så vanlig siste 10 årene at ‘alle’ i den generasjonen har det. Det blir ikke er image lengre, men en selvfølgelighet, med små snev av nyanser som identifiserer personen etter hvilke motiv han/hun bruker. Selv er forøvrig selv 78-model og stolt over å ikke ha et eneste merke i huden min;) Og datteren min på 14 er allerede kraftig advart om hvor tåpelig og lite pent det er. Bare så det er sagt. Anonymkode: 94f0a...1ca 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #16 Skrevet 26. april 2022 Tatoveringer hadde jeg ikke brydd meg om, men om hun hadde tatt fillers, botox og andre kosmetiske inngrep, hadde jeg følt jeg feilet som mor. Hadde håpt hun hadde bedre selvbilde enn som så. Anonymkode: 1fa9d...1da 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #17 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tatoveringer hadde jeg ikke brydd meg om, men om hun hadde tatt fillers, botox og andre kosmetiske inngrep, hadde jeg følt jeg feilet som mor. Hadde håpt hun hadde bedre selvbilde enn som så. Anonymkode: 1fa9d...1da Hva er forskjellen? Like drit stygt alt sammen, og særlig etter noen år 🙇♀️🫣 Anonymkode: be4fa...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #18 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min datter på 20 har flere små tatoveringer og har også på et tidspunkt hatt restylane(?) i leppene. Hun er jo voksen og myndig, det er ikke min business. Anonymkode: 3c9bf...455 Har lest at det man fyller i leppene kan gli ut etterhvert sånn at ansiktet endres. Husker ikke hvor jeg leste det. Anonymkode: 6e36b...a7d 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #19 Skrevet 26. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er forskjellen? Like drit stygt alt sammen, og særlig etter noen år 🙇♀️🫣 Anonymkode: be4fa...8f9 Jeg syns ikke tatovering er stygt i alle fall. Ducklips fordi man ikke har selvtillit er noe annet enn en fin tatovering man tar fordi den betyr noe. Men om du syns begge deler er like stygt, ( snakker selvsagt ikke om feilstavede stick and pokes her ) så er det selvsagt opp til deg å mene. Anonymkode: 1fa9d...1da 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #20 Skrevet 26. april 2022 Fillers og botox går i det minste ut igjen, tatoveringer gjør ikke, så tatovering er desidert verst. Det som kanskje virker som en god idé når du er 18, blir gjerne helt tragisk om noen tiår. Anonymkode: afc68...750 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå