AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 3åringen kan sitte å pille/klø seg innafor trusa/bleien, bare fordi. Gjerne mens vi ser film på ettermiddagen/kvelden. Hva sier man? Vil jo ikke si at det er galt å gjøre slikt eller at hun skal skjemmes over det, men det er jo fryktelig uhygienisk... Hun er litt treig med språket, så å si at slikt gjør vi alene på badet eller soverommet - og at vi må vaske hendene etterpå forstår hun ikke riktig. Skal vi følge henne på badet liksom? Anonymkode: 05678...561
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Når hun er 3 år så skjønner hun vel hva dere sier? Anonymkode: 4193c...878
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Du sier at det kan hun gjøre når hun er alene og vask hendene. Selv om hun er sent ute med språket er det lett forståelig. Anonymkode: 79265...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Det at hun er treg med å snakke er jo ikke ensbetydende med at hun ikke forstår som sies 😊 Jeg tenker du bør si noe ala det du selv nevner. At det er helt greit å ta på seg selv, men man må gjøre det når man er alene. Det er en privat ting, så det er ikke greit å gjøre når man er sammen med andre. Hun skjønner kanskje ikke ordet privat, men hun skjønner tegninga. Er viktig å ikke påføre skam, men det er jo også viktig å lære om hva som er sosialt akseptert. Var samme med eldste her og beskjeden måtte gis mange ganger. Men til slutt sank det inn 😅 Anonymkode: b8290...b8f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det at hun er treg med å snakke er jo ikke ensbetydende med at hun ikke forstår som sies 😊 Jeg tenker du bør si noe ala det du selv nevner. At det er helt greit å ta på seg selv, men man må gjøre det når man er alene. Det er en privat ting, så det er ikke greit å gjøre når man er sammen med andre. Hun skjønner kanskje ikke ordet privat, men hun skjønner tegninga. Er viktig å ikke påføre skam, men det er jo også viktig å lære om hva som er sosialt akseptert. Var samme med eldste her og beskjeden måtte gis mange ganger. Men til slutt sank det inn 😅 Anonymkode: b8290...b8f Nei, det er nok riktig at hun forstår mer enn jeg tror 😅 Takk for godt svar! Bør jeg ta henne med for å vaske hendene med en gang, eller blir det litt bryskt? 😬 Anonymkode: 05678...561
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Når hun er 3 år så skjønner hun vel hva dere sier? Anonymkode: 4193c...878 Ja, dere har nok rett i at hun forstår mer enn jeg tror 🙈 Anonymkode: 05678...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå