Gå til innhold

Dere som har silikon- vondt etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har vært ømme etter sex den første tiden?

Opererte inn 340cc over muskel 7.april, altså litt over to uker siden. Jeg har blitt gradvis mindre øm og lørdagen som var lot jeg kjæresten få «prøvekjøre» litt forsiktig første gang etter operasjonen siden det kjentes helt ok ut, helt til det kjentes litt ømt men siden han var veldig forsiktig så lot jeg det nok vare litt lenger enn jeg burde tror jeg😅 Var litt øm i brystene søndagen, men i dag er det som å ta på dem dag én etter operasjonen, de er kjempeømme og det kjennes ut som de er mørbanket🙈 Har tatt ibux uten at det hjalp. Noen som har vært ute for det samme, og gikk det greit/over igjen raskt? Kjennes for øvrig «bare» ut til at det er vevet som er ømt- ingen hardhet el.l. 

På forhånd tusen takk for svar, ble litt stressa kjenner jeg og har liten lyst til å ringe til klinikken og legge frem problemstillingen😂

Anonymkode: 339bf...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke silikonpupper men hadde jeg vært deg så hadde jeg kvinnet meg opp og ringt til klinikken og spurt.

De har helt sikkert fått dette spørsmålet før.

Anonymkode: fb905...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har ikke silikonpupper men hadde jeg vært deg så hadde jeg kvinnet meg opp og ringt til klinikken og spurt.

De har helt sikkert fått dette spørsmålet før.

Jeg blir jo nødt til det om det ikke går over, hadde bare håpet å bli beroliget om noen hadde tilsvarende erfaringer😅 Har googlet meg grønn, men ikke funnet noe om akkurat dette🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at mine var ømme den første måneden, men jeg tok brystløft samtidig så det kan være derfor. Det gikk seg til altså,men du kan alltid ringe klinikken og høre. 

Anonymkode: 2aaa4...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror at mine var ømme den første måneden, men jeg tok brystløft samtidig så det kan være derfor. Det gikk seg til altså,men du kan alltid ringe klinikken og høre. 

Tusen takk for svar:) Men ble du også mer øm igjen etter det egentlig gikk rette veien? Ja kommer til å ringe de om det ikke blir bedre altså. Hadde bare håpet noen skulle si «jada jeg gjorde samme tabben og det gikk over etter så så lenge»😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tusen takk for svar:) Men ble du også mer øm igjen etter det egentlig gikk rette veien? Ja kommer til å ringe de om det ikke blir bedre altså. Hadde bare håpet noen skulle si «jada jeg gjorde samme tabben og det gikk over etter så så lenge»😅

Jeg mener å huske at vi også hadde sex etter 2-3 uker og det gikk fint altså😅brystvortene var mer sensitive de første månedene men som sagt jeg hadde brystløft i tillegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg mener å huske at vi også hadde sex etter 2-3 uker og det gikk fint altså😅brystvortene var mer sensitive de første månedene men som sagt jeg hadde brystløft i tillegg 

Ja altså sex er jo greit, tror bare det jinxet litt å la puppene være med🤭😂 Er sensitive her også, dvs de er ømme å ta på samtidig som det kjennes ut som jeg har redusert følsomhet- merkelige greier det der. Menmen, akkurat DET tror jeg går seg til:) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gjorde typen din med puppene dine siden de er smertefulle da?

Jeg hadde nok hatt støttebh på under sex og ikke tatt noen sjanser tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er faktisk nyoperert og det tar tid og komme seg så det er ikke rart du blir sår når noen etter kun 2 uker klemmer på de. Såret har jo heller ikke grodd ferdig. 

Anonymkode: 15617...917

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha sex om du vil før det har gått seks uker, men la puppene være i fred. Om det ikke har revnet noe eller hovnet opp, så går det nok over av seg selv. Men la nå brystene få litt tid til å heles da ;) 

Anonymkode: 6894a...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ha sex om du vil før det har gått seks uker, men la puppene være i fred. Om det ikke har revnet noe eller hovnet opp, så går det nok over av seg selv. Men la nå brystene få litt tid til å heles da ;) 

Anonymkode: 6894a...7b8

Haha ja akkurat DET har jeg forstått er lurt😂 Var innom klinikken i dag da, for sikkerhets skyld. Budskapet der var generelt at det er ikke så rart det er ømt enda og «ettersom tiden går, prøver du deg frem på å gjøre mer og mer (typ trening og husarbeid og sånt han siktet til da), og det som gjør vondt da, det venter du litt til med». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...