alicante Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Hei! Jeg skal i visitt til en venninne av meg som nettopp har fått barn. Jeg kommer til å besøke henne på sykehuset, og har selvsagt lyst til å ta med meg en gave. Jeg har ikke barn selv og vet ikke hva man "ønsker seg" når man ligger på sykehuset, og tenkte at det kanskje var noen her inne som hadde gode tips? Jeg har egentlig ikke lyst til å gi blomster, konfekt eller klær til babyen. Kanskje kan det være noe man trenger, noe som ikke er så vanlig å gi? Jeg skjønner at dette er forskjellig fra person til person, men er her ute etter innspill. Har noen av dere fått noe dere satte spesielt pris på, eller syntes var overraskende og koselig å få i visittgave? Alicante
Grooo Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Vi har med hell tatt med noe til "egenpleie" til mor, eks en god dusjsåpe eller noe fra BodyShop + et blad og snop hun liker, og så noe til babyen i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 - Men alle liker ikke å få "snop"... Mamma har blitt dritforbannet de gangene hun har fått konfekt - den har jeg og pappa måttet spise opp. Skjønner henne egentlig godt; "nå er ungen ute og jeg skal jo prøve å ta AV disse kiloene, ikke doble de"
L@dy Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 På sykehuset så synest jeg det var veldig hyggelig å få magasiner. Ei venninne av meg gav blomster, kjempeflotte klær til knottet og to "dame" blader til meg. Og de bladene var veldig kjekke å få når en ligger på sykehuset. Når en får en baby så skjer det så mye, er så utrolig mange følelser som bobler i vei at ei tjukk bok hadde ikke vært noe for meg. Men samtidig var det litt godt å slappe av å la tankene vandre litt også. Ellers synest jeg navneskilt til vogna virker artig!
Gjest xio Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Enig. Blader er kult. Masse fine kulørte dameblader.. Og en liten champagneflaske!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Tåneglelakk! For man kan ENDELIG se tærne sine igjen!
stinegull Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Tåneglelakk! For man kan ENDELIG se tærne sine igjen! jaaaaaaaaa,genialt!!!!
Saeria Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 Egenpleie, magasiner og noe sånn som denne: http://www.agiftfornewbaby.com/mymommyshands.html ?
Scheherazade Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 Jeg likte å få Flax-lodd da jeg lå på sykehus, sånne som tar lang tid å skrape, som BingoFlax og BokstavFlax.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #11 Skrevet 5. november 2005 Jeg fikk ei deilig dusjsåpe fra Clinique med mamma. Det var den beste gaven, den var sånn skrub såpe og ikke noe er deiligere enn å ha litt egenpleie etter en fødsel. Ellers så var det godt å ha noen dame blad å lese også.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #12 Skrevet 5. november 2005 Magasiner og egenpleie er fint å gi, syns jeg. Istedet for klær til babyen pleier jeg å gi klær til mor. Det har blitt veldig godt mottatt. Nå kan hun jo ikke n\bruke dem på sykehuset men det er jo alltid gøy å få noe nytt. Men husk å pass på størrelsen. Det er ennu en stund igjen før de fleste er tilbake i normale størrelser.
Annie Skrevet 6. november 2005 #13 Skrevet 6. november 2005 Ellers synest jeg navneskilt til vogna virker artig! ← GENIALT!!!!!
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 8. november 2005 #14 Skrevet 8. november 2005 Kjøp et halssmykke til mor, feks. med glasshjerte. Hun vil alltid huske at hun fikk det av deg i barseltiden. Flott minne Garantert suksess! Evt. kan du kjøpe likt til mor og barn!
lil Skrevet 8. november 2005 #15 Skrevet 8. november 2005 Så mange kjekke ideer her Stiller meg bak magasinideen. Eller en god "lett" bok, om hun heller er av den typen. Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men hva med gavekort på resturant/kino/teater?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå