Gå til innhold

Har fått en kul i underlivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det startet med et lite sår som både svei og klødde. Men det har jeg hatt før og da har det grodd fint etter noen dager. Denne gangen så ble det plutselig en kul på størrelse med en ert. Kulen klør innimellom og kan gjøre litt vondt, men er ikke direkte smertefull. Den sitter akkurat der hårene slutter og de indre leppene starter. 

Hva i alle dager kan det være? Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: df0ba...b8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor nøyaktig? 

Anonymkode: ef58c...8dc

Gjest Ghostface
Skrevet (endret)

Kan være betent hårsekk?

Endret av Ghostface
AnonymBruker
Skrevet

Herpes?

Anonymkode: 783c0...09e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor nøyaktig? 

Der hvor hårene slutter og de indre kjønnsleppene starter. Akkurat i gropen.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (6 minutter siden):

Kan være betent hårsekk?

Det har jeg tenkt, men det er også litt sårt. Blir betent hårsekk sår og klør? Tror aldri jeg har hatt det i underlivet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herpes?

Anonymkode: 783c0...09e

Da er det helt nytt. Og da må det i så i fall være et førstegangsutbrudd, blir man ikke syk da? Trodde et sånt utbrudd var større og mer sår, dette er en ren kul. 

Skrevet

Om den er blå/ sort og kommer litt blod ut av den kan det være hemoroider..jeg har et par stk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der hvor hårene slutter og de indre kjønnsleppene starter. Akkurat i gropen.

Har hatt slik jeg å. Vondt, men det går over. Om du er sikker på at du ikke har feks herpes så er det nok en betent hårsekk eller kjertel. Jeg har stort sett klart å klemme de. 

AnonymBruker
Skrevet

kjønnsvorte kanskje? 

Jeg har dem noenganger. Irriterende. 

Smører dem inn med tetreolje, og da forsvinner de (eller den. Faktisk alltid entall) 

Anonymkode: ff77c...be5

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Om den er blå/ sort og kommer litt blod ut av den kan det være hemoroider..jeg har et par stk

Hemoroide mellom kjønnsleppene? Går det an?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en hard kul i underlivet en gang, den sprakk en dag jeg klemte litt på den, og det kom gul guffe ut.

Sånn klassisk Dr. Pimple Popper-greie der altså, det er vel en slags kvise eller betent hårsekk eller noe, bare en kul med puss.

Tipper såret ditt har blitt litt betent bare. 

Anonymkode: ee207...a72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har hatt slik jeg å. Vondt, men det går over. Om du er sikker på at du ikke har feks herpes så er det nok en betent hårsekk eller kjertel. Jeg har stort sett klart å klemme de. 

Husker du hvor lang tid det tok før det gikk over? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kjønnsvorte kanskje? 

Jeg har dem noenganger. Irriterende. 

Smører dem inn med tetreolje, og da forsvinner de (eller den. Faktisk alltid entall) 

Anonymkode: ff77c...be5

Er ikke kjønnsvorter små? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde en hard kul i underlivet en gang, den sprakk en dag jeg klemte litt på den, og det kom gul guffe ut.

Sånn klassisk Dr. Pimple Popper-greie der altså, det er vel en slags kvise eller betent hårsekk eller noe, bare en kul med puss.

Tipper såret ditt har blitt litt betent bare. 

Jeg har tenkt akkurat det, det kom veldig fort. Da må det kanskje bare gå over av seg selv da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tenkt akkurat det, det kom veldig fort. Da må det kanskje bare gå over av seg selv da?

Ja, min gjorde det, jeg drev jo og klemte litt på den fra jeg fant den (men aldri hardt), og en dag så bare tøyt det ut med "majones" plutselig.

Du kan vel bruke en steril nål og stikke hull selv, men om du har hastverk med å bli kvitt den så ville jeg heller gått til en lege og gjort det, de kan jo også stille en bedre diagnose enn oss på internett. 

Men er det en underjordisk hard kul i underlivet på samme sted du har hatt et står, så tror jeg betennelse er mye mer sannsynlig enn herpes, kjønnsvorter og hemoroider altså. 

En eks av meg fikk forøvrig kul samme sted hele livet, han måtte alltid til lege og tømme den når den ble stor nok. Så vet ikke om det ALLTID går over av seg selv. Hadde tatt meg en tur til gynekologen, så kan du også sjekke deg for livmorhalskreft samtidig. Kan ikke gå for ofte til legen ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hemoroide mellom kjønnsleppene? Går det an?

Nei

Anonymkode: 80147...481

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

De sitter ikke i eller utenfor kjønnsorganet, de sitter i analåpningen. 

Anonymkode: bac23...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Bestill en legetime?!

Anonymkode: c1116...1c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 80147...481

Jo..var hos gynekolog i fjor med de. Det er som åreknuter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...