AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Ønsker å høre hva dere/du syns om folk som har drete seg ut i forhold til ting. At folk går i seg selv og sier dette til det vedkomne som man har drete seg ut. At personen sier beklager. Anonymkode: 8b79d...d54
makkarella Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Det kommer jo veldig an på situasjonen. Stort sett er det en fin ting når folk innrømmer feil, men det kommer an på feilen og hvordan man legger det fram i beklagelsen. 1
Gjest Kerrs Pink Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Er det en oppriktig beklagelse så er det kjempefint, er det ikke det så virker det mot sin hensikt. Jeg har flere ganger mottatt slike og flere ganger gitt det selv. Jeg mener at hvis en ikke kan innrømme feil, og beklage hvis det gikk ut over andre, så er en rett og slett en dritt. Uansett "hvem du er"...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Er du samme person som mista kompis fordi du fikk følelser for han og "damå" ble sur? Anonymkode: d02cf...2b6 1
Hippogriff Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Jeg syns det er en fin egenskap å kunne erkjenne feil. Jeg beklager også selv de gangene jeg ser at jeg har noe å beklage. Og det hender jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå