AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Matchet med en fyr på tinder, og vi avtale å møtes. Vi har hatt en god tone, og jeg hadde gledet meg til å møte han. Han sendte melding igår og fortalte at faren hadde blitt hentet av ambulanse og han ikke visste hvor ille det var. Hørtes litt alvorlig ut. Har ikke møtt han enda pga. dette, men lurer på om jeg burde gi han litt space? Eller sende han en melding og høre hvordan det går? Jeg har tenkt på han og familien, og selv om jeg ikke har møtt han blir jeg bekymret. Anonymkode: b7d58...2fc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Jeg hadde ikke gjort det. Hadde heller spurt når han tar kontakt igjen. Anonymkode: 62088...0af
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Hvis dere har hatt mye kontakt, så skjønner jeg ikke problemet med å vise litt omtanke? Er det en skrønehistorie, så blir det jo slutt uansett. Anonymkode: 63cdf...ba1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis dere har hatt mye kontakt, så skjønner jeg ikke problemet med å vise litt omtanke? Er det en skrønehistorie, så blir det jo slutt uansett. Anonymkode: 63cdf...ba1 Ja, har skrevet en del fram og tilbake. Og han skrev jo selv om denne hendelsen til meg. Bare veldig usikker på om han synes det er påtrengende? TS Anonymkode: b7d58...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Det var garantert ikke en pappa som ble hentet av ambulanse. Han løy fordi han ville avlyse uten at du skulle kunne «ta han» på å avlyse sent. Og i fremtiden vil det være så mye han må støtte, hjelpe etc. familien/ pappaen med, så han vil aldri kunne møte deg. Anonymkode: 51854...772 1
exictence Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Matchet med en fyr på tinder, og vi avtale å møtes. Vi har hatt en god tone, og jeg hadde gledet meg til å møte han. Han sendte melding igår og fortalte at faren hadde blitt hentet av ambulanse og han ikke visste hvor ille det var. Hørtes litt alvorlig ut. Har ikke møtt han enda pga. dette, men lurer på om jeg burde gi han litt space? Eller sende han en melding og høre hvordan det går? Jeg har tenkt på han og familien, og selv om jeg ikke har møtt han blir jeg bekymret. Anonymkode: b7d58...2fc Jeg hadde selvfølgelig da sendt han en melding hvor jeg uttrykte min sympati, spurt hvordan han hadde det, og hvordan faren hadde det. At jeg forsto at han trakk seg litt unna, men at han bare måtte kontakte meg hvis og når han følte for det. Endret 25. april 2022 av exictence 2
exictence Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke gjort det. Hadde heller spurt når han tar kontakt igjen. Anonymkode: 62088...0af ? Det er vel bare sympatisk og hyggelig å sende en melding om at man håper det står bra til, og spørre hvordan det går? Hadde ikke du selv likt å få en hyggelig hilsen? Endret 25. april 2022 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, har skrevet en del fram og tilbake. Og han skrev jo selv om denne hendelsen til meg. Bare veldig usikker på om han synes det er påtrengende? TS Anonymkode: b7d58...2fc Jeg ville tenkt det var uempatisk å ikke skrive en «ville bare sende en klem» etter et par dager. Noe som ikke krever respons eller handler om dating. Anonymkode: 5051d...d25
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 exictence skrev (Akkurat nå): ? Det er vel bare sympatisk og hyggelig å sende en melding om at man håper det står bra til, og spørre hvordan det går? Nei, jeg hadde foretrukket å ikke fått melding av ukjente i en sånn situasjon. Han kan fortelle det han ønsker når han tar kontakt igjen. Det er ikke alle som er komfortable med å dele så personlige ting med noen de ikke har møtt engang. Anonymkode: 62088...0af 2
exictence Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg hadde foretrukket å ikke fått melding av ukjente i en sånn situasjon. Han kan fortelle det han ønsker når han tar kontakt igjen. Det er ikke alle som er komfortable med å dele så personlige ting med noen de ikke har møtt engang. Anonymkode: 62088...0af Ja, nettopp derfor skal det være en hyggelig melding som også uttrykker at jeg forstår om du ikke tar kontakt nå, men gjør det hvis og når du føler for det.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Nå er jeg kvinne, men om jeg ikke hadde fått en melding som viste sympati etter å ha sagt fra om noe sånt så hadde jeg i ale fall ikke giddet å møte den mannen. Nå kan det hende menn tenker annerledes, men jeg tror alle oppegående mennesker setter pris på medfølelse. Men unngå mas, altså send kun en melding som han ikke må svare på, og se an responsen fra han. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var garantert ikke en pappa som ble hentet av ambulanse. Han løy fordi han ville avlyse uten at du skulle kunne «ta han» på å avlyse sent. Og i fremtiden vil det være så mye han må støtte, hjelpe etc. familien/ pappaen med, så han vil aldri kunne møte deg. Anonymkode: 51854...772 Jeg klarer ikke å tro at folk finner på sånne historier for å komme ut av en date. Det er ikke bare feigt, men rent ut fullstenig uempatisk. Men om det er tilfelle så vil jo TS fort merke det på manglende respons uansett. Anonymkode: 3562d...03b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå er jeg kvinne, men om jeg ikke hadde fått en melding som viste sympati etter å ha sagt fra om noe sånt så hadde jeg i ale fall ikke giddet å møte den mannen. Nå kan det hende menn tenker annerledes, men jeg tror alle oppegående mennesker setter pris på medfølelse. Men unngå mas, altså send kun en melding som han ikke må svare på, og se an responsen fra han. Jeg klarer ikke å tro at folk finner på sånne historier for å komme ut av en date. Det er ikke bare feigt, men rent ut fullstenig uempatisk. Men om det er tilfelle så vil jo TS fort merke det på manglende respons uansett. Anonymkode: 3562d...03b Jeg sendte en enkel melding der jeg skrev «hei. Håper det går bra med faren din». Denne har han åpnet men ikke svart på, men dette er fullt forståelig. Da har jeg hvertfall vist medfølelse. TS Anonymkode: b7d58...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå