AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Del Skrevet 25. april 2022 Hva synes dere om serien? Jeg synes selv den var veldig spennende, og ble imponert godt skuespill. Anonymkode: 6ec32...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Del Skrevet 25. april 2022 Sykt bra! Er på episode 4 bare, men er helt hektet 🥰🙌 Anonymkode: d190a...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Del Skrevet 25. april 2022 Hvor går den? Anonymkode: 44245...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Del Skrevet 25. april 2022 Viaplay Anonymkode: 58ab0...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Del Skrevet 25. april 2022 Utrolig bra og spennende serie og Pia Tjelta spiller rollen utrolig bra! Jeg så alle episodene i går, og gleder meg til neste sesong, for den må bare komme😊 Anonymkode: 133d3...80a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 Likte det veldig bra. Godt skuespill på alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 Kjempefin serie med enormt flinke skuespillere, Pia Tjelta er en stjerne 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Del Skrevet 27. april 2022 Elsk! Skulle gjerne diskutert slutten, men vil ikke spoile. Får vente til den har blitt sett av flere🤣 Anonymkode: 463f4...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Del Skrevet 28. april 2022 Vet noen om ny sesong er planlagt? Det er så mye jeg vil vite fortsettelsen på 😢 Anonymkode: 7c74f...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 Føler jeg er den eneste som synes den var dårlig.. at jenta var syk liksom er så oppbrukt, hadde vært mer interessant med spiseforstyrrelse/psykiske vansker... men ser for mye asiatiske serier der det er typisk. Likte Pia Tjelta i rollen da 😃 Anonymkode: c97e2...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet noen om ny sesong er planlagt? Det er så mye jeg vil vite fortsettelsen på 😢 Anonymkode: 7c74f...ffc Helt enig!! Håper virkelig det blir en sesong 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. april 2022 #12 Del Skrevet 28. april 2022 Har ikke sett men Pia er jo alltid fantastisk så BURDE se den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Føler jeg er den eneste som synes den var dårlig.. at jenta var syk liksom er så oppbrukt, hadde vært mer interessant med spiseforstyrrelse/psykiske vansker... men ser for mye asiatiske serier der det er typisk. Likte Pia Tjelta i rollen da 😃 Anonymkode: c97e2...5aa Men da hadde hele plottet vært meningsløst. Nå er jo det etiske dilemmaet nettopp hva de skal gjøre med tanke på den spesifikke sykdommen. Den situasjonen er det foreldre i Norge som dessverre står i, i virkeligheten... Anonymkode: b7ea7...a7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 28. april 2022 #14 Del Skrevet 28. april 2022 Knallgod syns jeg. Ble bare bedre og bedre. Syns også slutten legger veldig opp til en mulighet for sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. april 2022 #15 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler jeg er den eneste som synes den var dårlig.. at jenta var syk liksom er så oppbrukt, hadde vært mer interessant med spiseforstyrrelse/psykiske vansker... men ser for mye asiatiske serier der det er typisk. Likte Pia Tjelta i rollen da 😃 Anonymkode: c97e2...5aa Spoiler Men at jenta hadde fått en annen sykdom gir jo ikke mening, da hele poenget er at en donor kan gjøre henne frisk igjen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. april 2022 #16 Del Skrevet 28. april 2022 Spoiler Er det bare jeg som reagerer på at det tok i overkant lang tid før de koblet at Pia Tjelta sin karakter kunne være surrogatmor? Det var det første som slo meg, at NÅ løser det seg jo for alle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #17 Del Skrevet 28. april 2022 Synes det er kjempeflott at spørsmål rundt fertilitet, ufrivillig barnløshet osv. blir tatt opp i serieverdenen! Viktig tema å belyse. Anonymkode: b1469...f0b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 29. april 2022 #18 Del Skrevet 29. april 2022 Teatrica skrev (11 timer siden): Vis skjult innhold Er det bare jeg som reagerer på at det tok i overkant lang tid før de koblet at Pia Tjelta sin karakter kunne være surrogatmor? Det var det første som slo meg, at NÅ løser det seg jo for alle. Spoiler Jeg så den muligheten før Bjørn og Renate, for å si det sånn. Eller, jeg antok at serien ville gå den veien. Hvis Elin har hatt 17-18 mislykkede IVF-forsøk, ville sjansen i den virkelige verden ikke være spesielt stor for graviditet raskt her heller, men de var jo desperate. Det er et ikke ubetydelig tidsaspekt her, de har ikke tid til å bruke 7 nye år før de lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Del Skrevet 29. april 2022 shalott skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Jeg så den muligheten før Bjørn og Renate, for å si det sånn. Eller, jeg antok at serien ville gå den veien. Hvis Elin har hatt 17-18 mislykkede IVF-forsøk, ville sjansen i den virkelige verden ikke være spesielt stor for graviditet raskt her heller, men de var jo desperate. Det er et ikke ubetydelig tidsaspekt her, de har ikke tid til å bruke 7 nye år før de lykkes. Spoiler Jeg så den komme umiddelbart, og så det mer som en veldig forutsigbar vending i serien. Jeg tolket det dog mer som at det bare var et ikke-tema først, eller et alt for betent tema, pga. kompleksiteten og det personlige aspektet. Når det er sagt, var det også muligens snakk om problemer med kvalitet på embryoene (ikke livmoren), slik vi så legen/eksen hennes spekulerte ang. embryoutviklingen. Elin var også over 40 hvis jeg husker riktig, og da er det betydelig mindre sjanse for å lykkes med egne egg, og løsningen for flere er egg-donasjon, eller til og med embryo-donasjon om det er problemer hos både mann og kvinne. Hvis det ikke er noe påfallende feil med livmor og fare for implantasjonsfeil, er det ingen grunn for at det kunne tatt 7 nye år før de lykkes med Elin som surrogat. Anonymkode: 7c74f...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg er særdeles positivt overrasket over denne serien. Den har rett og slett tatt meg med storm. Har egentlig aldri vært spesielt fan av Pia, uten at jeg har noen i mot henne så har hun aldri fenget meg noe særlig som skuespiller i tidligere roller. I tillegg er det litt som med Kristoffer Joner, hvor jeg føler de er med i nesten alt av store norske produksjoner som gjør at jeg automatisk blir litt "lei" av dem. Men i denne serien skinner hun virkelig tvers igjennom og gjør en helt fantastisk troverdig rolle! Forholdet til hennes karakter og Stella er helt klart høydepunktet. De har uten tvil den beste kjemien og jeg synes det er veldig engasjerende å se et så oppriktig fint forhold mellom steforelder og stebarn. Bjørn er den karakteren jeg liker minst. Synes han oppfører seg helt usmakelig mesteparten av tiden, og at Elin bare skal finne seg i alt mulig sammen med ekskona er helt ufattelig frustrerende. Er så langt kommet midt i episode 7, og jeg gruer meg til jeg har sett ferdig neste episode. Den fineste scenen for meg så langt er når Elin og Stella var alene på sykehuset for å ordne juletreet, og Stella fortalte at hun synes babyen burde få bo like mye i begge hjem slik at den ble alle sin. Sånn at det ble litt Elin sin også, hvor Elin responderte med å spørre om Stella også var litt hennes. Ååh så rørende! Ekstra frustrerende når det ble oppfulgt av at Bjørn slenger med leppa til Elin om at hun er så sjalu og at han elsker henne mer. Fytti for en fyr, å svare så unødvendig stygt! Anonymkode: e5181...fca 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå