Gå til innhold

Er Dream salty caramel delight uten sukker god?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å kutte litt ned på sukkerinntaket, og ser på andre alternativer til vanlig is. 

Har dere smakt Dream sin salty caramel delight uten sukker? Hva synes dere? 

Anonymkode: 92187...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg prøver å kutte litt ned på sukkerinntaket, og ser på andre alternativer til vanlig is. 

Har dere smakt Dream sin salty caramel delight uten sukker? Hva synes dere? 

Er den uten sukker da? Mulig jeg husker feil men er ikke det den med mindre kalorier og sukker ikke helt uten? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Karma91 skrev (Akkurat nå):

Er den uten sukker da? Mulig jeg husker feil men er ikke det den med mindre kalorier og sukker ikke helt uten? 

Nei, bare uten tilsatt sukker. Det er et godt alternativ til vanlig is, men man kan ikke spise ubegrenset av den.

Anonymkode: ab0ba...346

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke kjøpe og prøve selv TS? Smaken er som baken uansett, og selv om vi liker/ikke liker den så kan det være at du liker/ikke liker den

Anonymkode: ab0ba...346

Gjest laPistola
Skrevet

Uten tilsatt sukker. Inneholder masse sukker, dessverre. Synes den er god, er veldig glad i karamellis.. så blir jo en smakssak. 

AnonymBruker
Skrevet

Den er faktisk veldig god 

Anonymkode: 74bc2...e29

AnonymBruker
Skrevet
Karma91 skrev (1 time siden):

Ja du husker rett, den er uten tilsatt sukker. 

121 kcal per 100 g. Omtrent halvparten av vanlig is da. Trodde det var mindre kalorier i den. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gæern i magen av den.

Anonymkode: 6353c...868

Skrevet

Jeg synes den er god 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er god, men er ikke så begeistret for karamellbitene i den. De smaker veldig sukkerfritt godteri. Frappe-versjonen er helt nydelig, og jeg liker også den med sjokolade godt.

Hennig-Olsens Nyt er et lignende produkt med like få kalorier, men har litt tilsatt sukker. Den karamellisen er mye bedre enn Dream sin, synes jeg, men cookie dough er favoritten min. Sjokolade er også kjempegod.

Halo Top har mange færre kalorier, er tilsatt sukker og er veldig populært i USA, men det er et ganske latterlig produkt, synes jeg. Den hadde ikke riktig konsistens eller noe, men føltes mer et sånt typisk produkt som gir sunnere varianter et dårlig rykte. Dream og Nyt er jo i det minste som vanlig is.

Anonymkode: 1e9ba...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...