AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg prøver å kutte litt ned på sukkerinntaket, og ser på andre alternativer til vanlig is. Har dere smakt Dream sin salty caramel delight uten sukker? Hva synes dere? Anonymkode: 92187...e40
Karma91 Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å kutte litt ned på sukkerinntaket, og ser på andre alternativer til vanlig is. Har dere smakt Dream sin salty caramel delight uten sukker? Hva synes dere? Anonymkode: 92187...e40 Er den uten sukker da? Mulig jeg husker feil men er ikke det den med mindre kalorier og sukker ikke helt uten? 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Karma91 skrev (Akkurat nå): Er den uten sukker da? Mulig jeg husker feil men er ikke det den med mindre kalorier og sukker ikke helt uten? Nei, bare uten tilsatt sukker. Det er et godt alternativ til vanlig is, men man kan ikke spise ubegrenset av den. Anonymkode: ab0ba...346
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Kan du ikke kjøpe og prøve selv TS? Smaken er som baken uansett, og selv om vi liker/ikke liker den så kan det være at du liker/ikke liker den Anonymkode: ab0ba...346
Gjest laPistola Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Uten tilsatt sukker. Inneholder masse sukker, dessverre. Synes den er god, er veldig glad i karamellis.. så blir jo en smakssak.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Den er faktisk veldig god Anonymkode: 74bc2...e29
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Karma91 skrev (1 time siden): Er den uten sukker da? Mulig jeg husker feil men er ikke det den med mindre kalorier og sukker ikke helt uten? Ja du husker rett, den er uten tilsatt sukker. 121 kcal per 100 g. Omtrent halvparten av vanlig is da. Trodde det var mindre kalorier i den. Anonymkode: 92187...e40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Jeg blir gæern i magen av den. Anonymkode: 6353c...868
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Jeg synes den er god, men er ikke så begeistret for karamellbitene i den. De smaker veldig sukkerfritt godteri. Frappe-versjonen er helt nydelig, og jeg liker også den med sjokolade godt. Hennig-Olsens Nyt er et lignende produkt med like få kalorier, men har litt tilsatt sukker. Den karamellisen er mye bedre enn Dream sin, synes jeg, men cookie dough er favoritten min. Sjokolade er også kjempegod. Halo Top har mange færre kalorier, er tilsatt sukker og er veldig populært i USA, men det er et ganske latterlig produkt, synes jeg. Den hadde ikke riktig konsistens eller noe, men føltes mer et sånt typisk produkt som gir sunnere varianter et dårlig rykte. Dream og Nyt er jo i det minste som vanlig is. Anonymkode: 1e9ba...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå