AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Sønnen min går med VG, og tjener penger selv. Nå kom han hjem med en caps som hadde masse marihuana- planer og bilde av en rapper. Hadde du gjort noe/ sagt noe til det? Har sagt at jeg misliker det, og at han fremstiller seg selv i et dårlig lys. Han bare ler av meg. Anonymkode: 6be2c...f75
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Du gjorde vel noe som ikke foreldrene dine likte som barn du også? La han gå med den. Enten så vil han få en kommentar eller to fra de rundt seg og innser at den er teit. Ellers så ser han på den som bare kul. Vi voksne tenker anderledes. Når mine barn gjør noe jeg ikke liker så blir jeg litt stolt inni meg. De skal gjøre sånne ting 🙂 Anonymkode: 33eac...e68 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 hasj er meget basert, la han røyke ivei Anonymkode: 6cbb4...898
Miranda Bailey Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 14 år på vgs? Anonymkode: 6cbb4...898 "Går med VG" står det. Altså avisbud. 2
GammelKaktus Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Uff, jeg hadde heller kjøpt hvilken som helst caps til han enn det der, han kunne fått en til 1500 om han ville hvis han bare ga slipp på noe slikt. Godt det ikke bare var planten da og bilde av en rapper og men det ser jo ikke bra ut. Uansett, jeg hadde ikke "tvunget" den av han og det virker jo som om noen går med slikt i disse dager som i gamle dager. Holdt på å steile når jeg og mitt vidunder var i byen og jeg traff på en på trinnet som løp rundt med "planten" på en genser. Det hadde ikke min fått lov til når han var 11 men men. Når de er 14 så er de såpass store at de må nesten få velge selv iallfall når han har tjent pengene selv.. Så jeg hadde ikke gjort annet enn å gnålt om at det ikke så bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Marihuana planer? Er det hemp / cannabis plante som det er på min leppepomade/ håndkrem/ noe helsekost? tror uansett jeg hadde latt han være i fred, folk får jo bare lage sin egen analyse av planten. Anonymkode: 62810...0ec
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sønnen min går med VG, og tjener penger selv. Nå kom han hjem med en caps som hadde masse marihuana- planer og bilde av en rapper. Hadde du gjort noe/ sagt noe til det? Har sagt at jeg misliker det, og at han fremstiller seg selv i et dårlig lys. Han bare ler av meg. Anonymkode: 6be2c...f75 ser ikke problemet, han går på Vgs så må han få styre selv Anonymkode: 0460c...c69
AprilLudgate Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du gjorde vel noe som ikke foreldrene dine likte som barn du også? La han gå med den. Enten så vil han få en kommentar eller to fra de rundt seg og innser at den er teit. Ellers så ser han på den som bare kul. Vi voksne tenker anderledes. Når mine barn gjør noe jeg ikke liker så blir jeg litt stolt inni meg. De skal gjøre sånne ting 🙂 Anonymkode: 33eac...e68 Mja. Rapper er da helt fint, men ikke cannabisplanter. Ungen min skal ikke gå med nazisymboler, narkotikagreier, slut/whores eller type drapstrusler. Hold med grove banneord og normalt opprør 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 Det er bare en del av det å være litt "kul". Da jeg var på den alderen gikk jeg rundt og så ut som en gangster fra vestkysten i USA. Buksa på ræva, merker bytte alt osv. Kan ikke huske å ha hatt noe cannabisplanter på klærne, men det var nok av pistoler (de DREPER, i motsetning til hasj) og annet. Men, for å betrygge -> jeg ble aldri en pistolbærende gangster. I dag sitter jeg i en kjedelig kontorstilling hvor jeg tjener 800 i året. Utdanningen er i boks, og det samme gjelder mye annet i livet. Så; slapp av. Det går 'a greit. Cannabis er noe som blir lovlig i flere og flere steder i verden, for forskningen vi har drevet med i en årrekke viser at dette er helt greit. Og nei, det har ikke blitt sånn at de 18 statene i USA som har legalisert det til "recreational use" har gått dukken. Tvert imot. Anonymkode: efbde...653
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Skrevet 25. april 2022 6 minutter siden, Fløff said: Mja. Rapper er da helt fint, men ikke cannabisplanter. Ungen min skal ikke gå med nazisymboler, narkotikagreier, slut/whores eller type drapstrusler. Hold med grove banneord og normalt opprør 🤷♀️ Er du klar over hva tekstene til rapperne stort sett dreier seg om? Drugs, bitches/hoes, våpen, drap - flere drap. Drive by shootings, pimping. Nei, i min bok er det langt verre å hore ut noen, enn å røyke seg en bønne. Anonymkode: efbde...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå