AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg har ei god venninne som har fylt litt vel mye i leppene. Har til og med blitt spurt av tre felles venner av oss om hva, la oss kalle henne «Anna», har gjort med leppene. To av dem er menn og sier til meg at det ikke ser ut, men de tør jo ikke å si det til henne de heller. Det verste er at hun nylig sa til meg at nå hadde hun lyst til å fylle på MER Restylane, jeg klarte ikke å kommentere «du burde heller ta ut litt» og forholdt meg taus. Hun har hva jeg kaller «veranda leppe», leppene står på en måte rett ut, spesielt overleppa. Det er veldig iøyenfallende og det er dumt, fordi hun er egentlig en veldig pen dame! Hvordan skal jeg si det pent? Anonymkode: 89e01...3cb 1
Pretty Amazing Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 kanskje liker det hun ser selv? Har dere tenkt på det?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Pretty Amazing skrev (4 minutter siden): kanskje liker det hun ser selv? Har dere tenkt på det? Det kan selvfølgelig hende, men er mer redd hun har blitt litt «blind» på seg selv. Ts Anonymkode: 89e01...3cb 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Det er litt rart, det er det folk sier.. og jeg blir det selv. Det er først når mine venninner sier det er for mye jeg liker det. Jeg syns det ser falsk på en fin måte ut, håpefull ikke slik instaheidi ser ut, men om hun liker det er det bra. Noen liker å være naturlige. Og noen liker det litt mye. Som med vekt. Anonymkode: 24632...e54
Jadaomatte Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Noen vil det skal se fake ut. At alt ser fake ut, utenom veska da selvfølgelig. Klinikken som setter restylanen bør gi beskjed om når det er for mye. Men når du har gitt beskjed, kan du ikke gjøre mer, kanskje hun vil ha det slik som brukeren over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå