AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Datteren min har fått et utslett på ryggen og litt på brystet. Ikke på hender, armer eller underlivet. Det er knapt nok synlig, og hun plages ikke veldig av det. Hun trodde hun var solbrent, derfor skulle jeg smøre henne med litt lindrende krem, og da så jeg det. Tingen er at jeg nettopp leste om skabb her inne. Hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke tenkt noe over dette utslettet, siden det virker så mildt. Men hva bør jeg gjøre? Se ann noen dager eller bestille legetime med en gang? Jeg kan ikke se noen "ganger" i huden, hun sover greit, ingen av oss andre har det. Oppdaget det igår kveld, og hun sier det har vart en ukes tid. Anonymkode: 9058b...166
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Hvis der er skabb så skal det vel klø noe infernalsk? Anonymkode: fafed...1ac
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Hadde snakket med lege. Jo før du får sett på det jo før får man evt behandlet det før det får utviklet seg (uavhengig av hva det er). Anonymkode: 2748d...b77
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Det kan være kryssallergi nå som pollen kommer. Det kan være en type matrett hun reagerer på. Det kan være varmeutslett (mest sannsynlig ). Soleksem. Reaksjon på vaskemiddel osv. Anonymkode: 18454...83d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå