Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde en bestilling i en nettbutikk for flere uker siden. Når jeg sporer pakken så står det at den er midlertidig oppbevart. Hva betyr dette? Jeg har ikke fått den enda.

Anonymkode: 0686b...afe

Skrevet

Er det utenlandspakke som ligger til fortolling? Er det postens sporing eller nettbutikkens sporing? 

Eller er det levering på døra, så kanskje budbil ikke får tak i deg på telefon, eller at du ikke var hjemme da den ble forsøkt utlevert? 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (3 minutter siden):

Er det utenlandspakke som ligger til fortolling? Er det postens sporing eller nettbutikkens sporing? 

Eller er det levering på døra, så kanskje budbil ikke får tak i deg på telefon, eller at du ikke var hjemme da den ble forsøkt utlevert? 

Det er bestilt fra Norge. Men før når jeg har bestilt der så har det alltid blitt levert til nærmeste hentested med postnord, og det valgte jeg nå også. Så syns dette er rart. Skal kontakte dem da, men tenkte å spørre her først.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bestilt fra Norge. Men før når jeg har bestilt der så har det alltid blitt levert til nærmeste hentested med postnord, og det valgte jeg nå også. Så syns dette er rart. Skal kontakte dem da, men tenkte å spørre her først.

Er sporing på postnord. Den har hvertfall blitt sendt.

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt dem. Jeg har ofte opplevd at pakker forsvinner på veien og det som står på sporingen kan være feil.

Anonymkode: b76d8...d04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kontakt dem. Jeg har ofte opplevd at pakker forsvinner på veien og det som står på sporingen kan være feil.

Anonymkode: b76d8...d04

Skal gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Postnord roter ganske mye, så det er gjerne at pakken er blitt glemt i en container eller noe. Tar noen dager/uker, og så plutselig er den der.

Anonymkode: 79e9e...aa6

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...