Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne å studere til høsten, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal starte i Oslo eller Bergen. Til nå har jeg studert tre år i Trondheim, så begge deler blir vel en nedtur fra studentlivet her hehe...  Hørt Oslo ikke har like bra studentmiljø om Bergen.

Hva er dine erfaringer?:))

Anonymkode: 17e5e...df2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skal begynne å studere til høsten, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal starte i Oslo eller Bergen. Til nå har jeg studert tre år i Trondheim, så begge deler blir vel en nedtur fra studentlivet her hehe...  Hørt Oslo ikke har like bra studentmiljø om Bergen.

Hva er dine erfaringer?:))

Anonymkode: 17e5e...df2

Liten byene er vanligvis bedrifter i min erfaring :)

Anonymkode: 6bea8...8f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liten byene er vanligvis bedrifter i min erfaring :)

Kan ikke endre
*Små byene er vanligvis bedre i min erfaring  :)

AnonymBruker
Skrevet

Det regner jo veldig mye i Bergen. Har du ikke noe i mot regn, og heller ikke å gå med gummistøver og paraply, så velg Bergen. Skal være en koselig by, har jeg hørt.

Anonymkode: 039a3...695

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det regner jo veldig mye i Bergen. Har du ikke noe i mot regn, og heller ikke å gå med gummistøver og paraply, så velg Bergen. Skal være en koselig by, har jeg hørt.

Anonymkode: 039a3...695

Det er ikke SÅ innmari forskjell på Trønder-vær og Bergen.  Har hun (TS) bodd i Trondheim, tåler hun fint klimaet i Bergen.

Anonymkode: 1d646...a5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som by foretrakk jeg Oslo, studiemiljøet var også like bra i begge byene. Men å leie i Oslo om man ikke får/har rett på studenthybel, det var ikke bra…

Anonymkode: 86925...583

AnonymBruker
Skrevet

Bergen, studerte der og ble boende😊

Anonymkode: 671da...e76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 13.35):

Det er ikke SÅ innmari forskjell på Trønder-vær og Bergen.  Har hun (TS) bodd i Trondheim, tåler hun fint klimaet i Bergen.

Anonymkode: 1d646...a5c

Enig. Bergen er veldig fint TS 😊 Men du kan jo tenke på hvor du vil ha jobb når du er ferdig? Relevante referanser er ofte greit for å få jobb (feks du gjør et studieprosjekt/skriver master om et tema i Bergen). 

Anonymkode: 2484e...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...