Gå til innhold

hunden min uler

Gjest Gjest_sinnataggen_*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på et byggefelt. Nå har jeg fått klager ettersom hunden min står å uler når vi har dratt på jobb :sur: Er det noen som har noen gode ideer for hva jeg kan gjøre med dette? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står den ute og uler? I så fall kan du jo prøve å ta den inn mens dere er på jobb?

Gjest Vindelspev
Skrevet

Uler den, roper den på flokken sin. Da er den tydeligvis ikke helt trygg på det å være alene hjemme. Hvor gammel er den? Hva har dere gjort å tilvenne den å være alene?

Skrevet

Hunden er 2 år. Han ligger inne i buret sitt. Han uler ikkie lenge ca 20 min :tristbla:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Da regner jeg med at han uler rett etter dere har gått? Men at han faktisk roer seg etterhvert og er stille? Det er jo positivt. Naboene klarer vel 20 minutter, eller?

Gjest Vindelspev
Skrevet

Har du forsøkt å gi han noe å holde på med når dere går? F.eks et fylt margbein som tar litt tid å slikke rent, eller en aktivitetsball med snop? Da vil de første minuttene gå til dette. Funket som fy hos oss med mange av våre. :)

Gjest Revenka
Skrevet

Hunden vår hadde en uleperiode i samme alder som din, men han ulte hver gang det var hund på tv. Det gikk over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...