Kipa Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 - tar det før en begynner å kjenne symptomene og hvor lang tid tar det før det blir utslag på testen etter befruktingen. jeg er helt i villrede med syklus, skulle hatt mensen for 14 dager siden snart, ingen utslag på test, for alt jeg vet kan jo el ha vært når som helst...men føler meg " annerledes" om jeg kan si det sånn...kanskje bare ønsketenkning, men dog....jeg føler trang til å tisse hele tiden har gjort idet i hele dag og før dette har kviser kommet som jeg ikke har hatt siden tenårene..var kjempe kvalm på morgenen, rar i magen.. TRØTT...HMMMM! Men puppene er likedan, merker ingen ømhet- må man nødvendigvis det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ikke det at jeg er noe spesialist på dette hær,men min mor gikk i tre månder og tok test etter test og fikk negativt resultat da hun var gravid med meg...til og med legene måtte ta en grundig blod prøve for å finne ut at hun var gravid..... Hun gikk til legen fordi at hun spyde etter hun hadde spist,var altså konstant kvalm og hadde merkelig menstrusjon..... så det er tilfeller der det bare ikke slår ut....så ta deg en tur til legen du om du ikke får mensen snart for å få en forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg kan nok ikke svare deg på om du kan være gravid eller ikke, men jeg kan svare deg på om brystene må være ømme. Nei, det trenger de ikke. Da jeg gikk gravid var de ikke ømme. De var bare ømme når det var veldig kaldt, og sånn har de alltid vert. Men de ble veldig ømme da jeg fikk brystbetennelse, men det er jo en helt annen historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå