AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Har ikke stort flyttelass og det er innenfor Oslo. Tenkte på de som er drevet av tidligere rusmisbrukere, men husker ikke navnet på firmaet. Noen flyttebyrå dere vil anbefale? Anonymkode: de18e...2b2
Million Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Jeg brukte disse da jeg flyttet i 2016, og de gjorde en super jobb. De to flyttekarene jobbet på spreng så svetten silte i sommervarmen, men tok ingen pauser, de sto på til alt var båret inn. Det er 3 etg uten heis, så det ble mye tunge løft. https://www.bergstransport.no/ Jeg bor i Oslo. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Jeg brukte Grunerløkka Flyttebyrå da jeg flyttet i 2020 (var inventar til en mindre to-roms). De var raske, effektive, og forsiktige, tross at jeg flyttet opp til en høy etasje uten heis. De hjalp ekstra med å få på plass en vaskemaskin, og bærte ned den gamle som stod der. Vil anbefale de, var grei pris også. Anonymkode: e5f3f...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg brukte Grunerløkka Flyttebyrå da jeg flyttet i 2020 (var inventar til en mindre to-roms). De var raske, effektive, og forsiktige, tross at jeg flyttet opp til en høy etasje uten heis. De hjalp ekstra med å få på plass en vaskemaskin, og bærte ned den gamle som stod der. Vil anbefale de, var grei pris også. Anonymkode: e5f3f...ce5 Jeg brukte også disse. Kjempe flinke og det beste pristilbudet jeg fikk. Anonymkode: 0d3a5...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå