AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 hjelp, jeg har bestilt en gave, men den har ikke kommet frem!!!!:( og det er heller ikke store greiene. vi skal ut og spise på min regning også! men til min bursdag fikk jeg en skikkelig fin ring (ikke så dyr, ikke at det noe å si), og vi gikk ut og spiste hvor han betalte. såå jeg vil liksom gjøre noe koselig for han, trenger ikke være dyrt eller noe sånn. men noe romantisk omtenksomt, altså noe lite, fint og personlig (som ikke er et kort liksom). vurderer å bestille morgenlevering, men vi har ikke så god tid imorgen på morgenen så vet ikke om det er vits heller. I tillegg er han på "diett" så boller er kanskje ikke den beste overraskelsen. forslag?? Anonymkode: bb199...fbd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Er det nødvendig å stresse med noe på morgenen om dere uansett har det travelt? Anonymkode: d9ffa...b16
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det nødvendig å stresse med noe på morgenen om dere uansett har det travelt? Anonymkode: d9ffa...b16 Nei, derfor tenkte jeg det kanskje var en dårlig ide Anonymkode: bb199...fbd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Gi han et kort med noen fine ord og om at gaven kommer på etterskudd 🙂 Anonymkode: d6680...a1d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Si at gaven er forsinket og ta han med på den middagen du har planlagt. Eventuelt lag en god diettfrokost til han i morgen Anonymkode: bbcf3...9ab
Perleblomst Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Kan du bestille morgenlevering han kan få med til lunsj? Kjøre innom jobb med noe? Han forstår nok at gaven er forsinket.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Print ut bilde av gaven og pakk inn i en eske sånn foreløpig 😊 Anonymkode: 84563...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå