Snuppelure Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Eneste fotballkampen jeg hadde lyst til å se på mange år!!! Finner den ikke i noen program for i morgen. Jeg trodde det var i morgen (lørdag) de skulle spille mot VIF??? Tror dere foresten det kommer inn en overraskelse når de skal spille denne siste kampen? Hørte Rekdal skulle spille for VIF og blir da spillende trener. Om TUFTE gjør det samme får de i allefall en x-målvakt fra landslaget til å passe buret....
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 De kan vel ikke sette Thorstvedt i mål, hva med Udi da?!? Tror du kan se kampen på VGnett for 75 kr.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Den vises ikke på tv i morgen nei. Denne kampen skal vises som siste episode av Tufte om noen uker på tvNorge
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Til og med jeg som egentlig hater fotball gleder meg til å se den kampen
Tusseline Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Til og med jeg som egentlig hater fotball gleder meg til å se den kampen ←
Fakse Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Kampen er ferdig for noen timer siden nå. Gjett resultatet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå