Gå til innhold

Klarer ikke og forstå dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg har møtt. 

Vi har så og si snakket med hverandre vær dag i nesten en måned.

Jeg har fortalt henne at jeg har utviklet mye følelser på veldig kort tid etc.

Hun har også en unge som jeg har fått møtt, og vi kom godt overrens. Hun har også godt kjent med en del i familien min fra tidligere barndom.

Jeg har sagt at jeg er forelsket. 
Hun har ikke sagt at hun ikke har følelser mot meg, men at hun sliter med og utvikle følelser pågrunn av tidligere forhold, (som jeg har forstått så har hun hatt det tøft).

Enda da hun vet at jeg har masse følelser,  så invitere hun enda meg nesten vær dag hjem til henne. Vi spiser middag.. jeg hjelper henne med matlaging, jeg hjelper henne med husvask av og til og diverse ting.. Kjører henne rundt (selv om hun har bil selv og kan kjøre) tar henne med på grilling og aktiviteter sammen med meg og vennene mine.

Hun sier også at hun ikke vil forhaste seg i noe, som jeg selv skjønner godt og aksepterer valget.

Men dette sliter også på meg, jeg sitter her med masse følelser og overtenker konstant. 
Jeg er redd for og såre meg selv fordi at plutselig en dag så vil hun ikke bli ilag med meg.

Vi har ikke gjort noe fysisk med hverandre.. Vi har ikke hatt sex, vi har ikke kysset. Det nærmeste intime vi har vært er at jeg har sovet i samme seng med henne et par ganger, og at vi har gitt hverandre mange varme gode klemmer.

Denne jenta for meg, hun er så og si alt jeg vil ha. Hun er fin, hun har en sjarmerende personlighet, hun har god økonomi og hun eier hus. 

Jeg sliter ikke økonomisk og har det ganske bra selv da jeg skal snart kjøpe leilighet.

Men pågrunn av at jeg sliter med masse følelser nå og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til disse følelsene, så spør jeg om tips fra dere kvinner.

Hva skal jeg gjøre?

Hun vil ikke at jeg skal trekke meg unna, for det har jeg allerede sagt. Jeg har sagt at jeg vil trekke meg tilbake om hun ikke føleler det samme fordi at jeg ikke vil bli såret. Men det får jeg ikke.

Jeg er en voksen mann på 30 år, håper på positive svar :)

Ha en fin mandag!

Jeg er usikker på om hun er på KG, så dette er litt risky for meg, men om hun ser dette, så håper jeg du forstår hvorfor jeg laget denne tråden ❤️

Anonymkode: 9cd9b...b8d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig. Det var dumt at du fortalte om dine følelser, at du er forelsket etc. Det er bedre å holde igjen litt, og se om den andre er på vei i samme retning. Nå ble det veldig asymmetrisk, og det legger press på henne.  Det at dere ikke har kysset hverandre en gang, etter så mye tid sammen, er også betenkelig. Hva er egentlig grunn til det? 

Anonymkode: 2ed68...36c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig. Det var dumt at du fortalte om dine følelser, at du er forelsket etc. Det er bedre å holde igjen litt, og se om den andre er på vei i samme retning. Nå ble det veldig asymmetrisk, og det legger press på henne.  Det at dere ikke har kysset hverandre en gang, etter så mye tid sammen, er også betenkelig. Hva er egentlig grunn til det? 

Takk for svar, ja jeg vet at jeg egentlig ikke burde fortalt henne det.. Men det gnegde så hardt på meg.

Jeg vet ikke hvorfor vi har kysset.. Vi har holdt hender engang i bilen da vi hadde bilfylla (hun kjørte, mens jeg og et par andre venner drakk)..  Men vi har ikke gjort noe annet. 

Og jeg er ikke den typen som tør å ta iniativ som det der heller, for jeg er en litt "sjenert" type.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil at hun skal forelske seg, så prøv å bli mer intime. Altså, kyss og ta det derfra. Nå er du på god vei inn i friendzone 

Anonymkode: 3df9f...d60

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis du vil at hun skal forelske seg, så prøv å bli mer intime. Altså, kyss og ta det derfra. Nå er du på god vei inn i friendzone 

Anonymkode: 3df9f...d60

Hvordan skal jeg gå frem?

Dette er ganske nytt for meg da jeg har vært usosial siden.. Ja jeg var ung.

Hvordan vet jeg i det hele tatt at hun vil at jeg skal kysse henne? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan skal jeg gå frem?

Dette er ganske nytt for meg da jeg har vært usosial siden.. Ja jeg var ung.

Hvordan vet jeg i det hele tatt at hun vil at jeg skal kysse henne? 

Hvis det ikke skjer naturlig at du holder rundt henne, eller at dere ligger ansikt til ansikt i senga, så kan du likegodt snakke om det. Si at du har lyst, men ikke tør. Det blir bare verre, desto lenger dere venter. 

AnonymBruker
Skrevet

En måned er ingenting ! Du skal være glad for at hun ikke har vært intim ennå. Det beskriver henne som en bra mamma som setter barnet før egne behov. Du har faktisk sovet i hennes seng. Det er en stor tillitserklæring 🙂

På tide med kyssing ? Absolutt.  På tide med sex? Du har ennå god tid. 

En måned ? Nei ,vent 3 til før det blir seriøst.  Kun da kan du bekymre deg. Vær kjærlig ,på hennes premisser.  Hun har langt mer i potten enn deg ,da hun har barn. 

Du virker umåtelig snill. Pass på så du ikke blir utnyttet, dersom hun ikke er interessert.  

Anonymkode: 5c104...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Kyss henne f.eks når dere lager mat sammen. Ta henne rundt livet, trekk henne forskitig til  deg og kyss henne.

Anonymkode: 2ae36...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...