Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen nå i 2 måneder og alt har vært fint og greit så langt, men i går tok jeg han i å trampe en svær bæsj ned i sluken mens han dusjet. Jeg spurte hva i alle dager han holdte på med mens jeg sto der helt sjokkert. Han forklarte at han alltid har bæsjet i dusjen, helt siden han var liten. Dette er ikke normalt?

Anonymkode: 4082d...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva faaaaaaen? Nei, er faen ikke normalt!! Æsja! 

Anonymkode: ce537...b9d

• Liker 32
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at dette er sant ! 

Anonymkode: 2417f...297

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er ikke normalt, nei! Hadde aldri rensa sluken i den dusjen. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg nekter å tro at dette er sant ! 

Anonymkode: 2417f...297

Det var det jeg også tenkte når jeg så det skjedde!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har vært sammen nå i 2 måneder og alt har vært fint og greit så langt, men i går tok jeg han i å trampe en svær bæsj ned i sluken mens han dusjet. Jeg spurte hva i alle dager han holdte på med mens jeg sto der helt sjokkert. Han forklarte at han alltid har bæsjet i dusjen, helt siden han var liten. Dette er ikke normalt?

Dette nekter jeg selvsagt å tro. Det hadde blitt oversvømmelse hjemme hos familien Bæsjidusjen før han nådde barneskolealder… 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh fyfaen. Hvis dette er sant så pakk snippvesken, dump han og røm!

Den dusjen må være et bakterieinferno de lux!

Anonymkode: 6aeff...e5c

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Paramount
Skrevet

Skikkelig ekkelt og heldigvis lite troverdig. Det er mye utrolig å finne på nettet, i form av både ord og bilder, det meste er det ingen grunn til å tro på. Takk og lov for det.

AnonymBruker
Skrevet

Som en over her sier…. Den bæsjen hadde tettet dusjen etterhvert, så dette er løgn.

Litt bedre trolling neste gang. 

Anonymkode: 52933...9d3

• Liker 9
Skrevet

Er Han frå eit anna land(østen) Høyrde om nokon sommhadde leige ut på airbnb til ei gruppe frå østen. Dei var vand med å drite i eit hull og hadde brukt dusjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Paramount said:

Skikkelig ekkelt og heldigvis lite troverdig. Det er mye utrolig å finne på nettet, i form av både ord og bilder, det meste er det ingen grunn til å tro på. Takk og lov for det.

Jeg skjønner at folk ikke tror på dette, det hadde ikke jeg heller gjort om noen andre hadde skrevet dette, men dette skjedde dessverre!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må nesten le…. Ser for meg denne trollmannen…. Med bæsjen hengende…. Rennende nedover leggen, sparke den i sluket, tråkke på den, få bæsj under tånegler…. 
Trollet ditt lukter nok godt ;) 

Jeg håper ikke du skrev dette pga en slags fetisj…. For da er dagen min ødelagt😅 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mange land er dette helt vanlig. Ser ikke problemet? Du hadde ikke visst om det hadde du ikke fersket han i akten

Anonymkode: f8659...064

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Beste tråden ever.

Anonymkode: daea3...923

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I mange land er dette helt vanlig. Ser ikke problemet? Du hadde ikke visst om det hadde du ikke fersket han i akten

Anonymkode: f8659...064

Det forklarer en del. Det er ikke en nordmann altså. Jeg svarer ut fra egne forutsetninger. Fordommer gjør det enklere å forestille seg dette.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Pilleville said:

Er Han frå eit anna land(østen) Høyrde om nokon sommhadde leige ut på airbnb til ei gruppe frå østen. Dei var vand med å drite i eit hull og hadde brukt dusjen.

Han er ifra Israel, men er det vanlig der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min «utlending» tørker seg ikke med papir, han vasker seg, og noen ganger i dusjen, men han bæsjer ikke i dusjen! Det ER ikke vanlig i noen land. 

• Liker 5
Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er ifra Israel, men er det vanlig der?

Bare i jaffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...