AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg kommer ikke over at daten jeg hadde i helgen hadde bart! Hun er en helt nydelig vakker dame, men hun har bart! Vi snakker ikke om litt dun på overleppen, men svarte lange hår! Er usikker på om jeg kan gå på date nr 2. Er jeg dum her? Jeg liker da ikke kvinner med bart og hvorfor barberer hun ikke hårene? Anonymkode: 2ae71...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Slik er kvinnekroppen, noen har lite hår andre mer. Preferanser har vi alle: vekt, høyde, hår/hårløs, muskler etc. Noen er absolutte, andre er mer flytende. Hvis det er for voldsomt for deg, er det vel bare å la være å treffes igjen? Anonymkode: a1171...7aa 15
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Nei , du er ikke dum. Skal sies at mange kvinner har hårvekst i større grad enn menn er klar over. Hvilket er normalt. Men skjønner godt at du finner bart på damer spesielt. De fleste fjerner den og skjegget når de skal ut. Anonymkode: 55210...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Hun legger kanskje ikke merke til det selv, glemte å fjerne den før daten, eller simpelthen bare ikke bryr seg. Hvor avgjørende barten er for en date nr. 2, det er det bare du som kan avgjøre. Om du ser noen bilder av henne, kan du kanskje få svar på om det bare var en forglemmelse å fjerne den før daten. Jeg synes ikke det er attraktivt med menn som har mye skjegg f.eks, men om alt annet stemmer, ser jeg gjennom det. Anonymkode: 0e782...c62 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Merkelig at damen ikke ser det selv og fjerner den? Det kan godt hende at hun tenker at "sånn er jeg og det må menn bare godta", men det er ikke normalt at kvinner skal ha synlig bart, da har hun en hormonforstyrrelse. Hvis du er interessinteressert i henne så synes jeg du skal spørre hvorfor hun ikke fjerner barten. Anonymkode: 7ed9c...aea 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du er interessinteressert i henne så synes jeg du skal spørre hvorfor hun ikke fjerner barten. Ikke i et dating stadie. Og det er like naturlig at damer har bart, bare mindre. De fleste damer fjerner det, så derfor ikke lett å se hvor vanlig det er. Anonymkode: 0e782...c62 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): men det er ikke normalt at kvinner skal ha synlig bart, da har hun en hormonforstyrrelse. Det er det vel strengt tatt vanskelig gjøre noe med, og da er det mulig at dama rett og slett bare har godtatt at sånn er det.. 😊 Anonymkode: 0e347...c8c 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 On 4/25/2022 at 7:32 PM, AnonymBruker said: hvorfor barberer hun ikke hårene? Hvorfor skal hun det? Finn deg en annen kvinne å dra på date med, så kan hun og barten finne noen som ikke er så sykt utseendefiksert som deg. Anonymkode: 9a755...6d9 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: De fleste damer fjerner det Pga menn som TS her. Anonymkode: 9a755...6d9 5
Daria Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Jeg har litt synlig hårvekst i ansiktet (-Hvorfor har du skjegg?, spurte niese (8). Man takker...). Det hender jeg fjerner den, men det er ikke noe jeg er veldig opptatt av. Hvis en mann var så opptatt av den at det ble avgjørende for om han syntes jeg var verdt en annendate, ville jeg ønsket ham lykke til på letingen etter nye damer. Han har sine preferanser - en av mine er at jeg finner altfor overfladiske menn fryktelig lite tiltalende... 9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 11.32): Jeg kommer ikke over at daten jeg hadde i helgen hadde bart! Hun er en helt nydelig vakker dame, men hun har bart! Vi snakker ikke om litt dun på overleppen, men svarte lange hår! Er usikker på om jeg kan gå på date nr 2. Er jeg dum her? Jeg liker da ikke kvinner med bart og hvorfor barberer hun ikke hårene? Anonymkode: 2ae71...2c4 Hun vil vel ha bart da? Kanskje hun lurer på om du driter i ansiktshårene for å se om du virkelig liker henne. Kanskje hun kjeder seg vilt og bruker det for å se andre menneskers reaksjoner? Kanskje hun er for opptatt med føflekken i ræva så hun oppdager ikke barten? Kan være mange muligheter og mange svar. Kanskje det er et hendelsesforløp som er komplisert, som hun må bruke 5 år på å forklare alt på. Fra første gang som liten pike hvor hun så en dame med bart og tenkte: SÅ FLOTT MED HÅRETE DAMEBART! Og nå føler hun seg undertrykket og rar, som liker kvinnelig mørke hårstrå-bart. Men hun er ikke feig hun her dama. Nei, nei, nei. Hun liker å slå seg på brystet og brøle: JEG HAR OGSÅ LYST TIL Å HA BART! MIN KROPP, ingen kan nekte meg mine lange vakre mystiske hårstrå. Og siden vi fleste kvinner ikke har bart, så kanskje hun føler seg unik og spesiell…? Siden det ikke er vanlig, liksom. Hår på beina? Pffffft. Hår under armene? Pffft, det er ingenting. Men kvinnelig bart? Det er da noe…. !! Kanskje dette er forbildet hennes? Anonymkode: c3493...11b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 Sånn lingvistisk kan vi godt skille mellom en faktisk bart, og noen mørke hår på overleppa da. Det første er ganske uvanlig på damer, det andre er veldig vanlig, spesielt når vi blir eldre. Jeg har også fått noe flere av den siste typen, etter 35, og det varierer hvor mye innsats jeg gidder å legge i det. Har ett hår som blir ekstra langt, det nappes når jeg legger merke til det, men jeg bruker ikke så mye tid foran speiler. De andre er bare litt mørkere dun, og blir sjelden prioritert. Prøvde å vokse noen ganger, men da ble overleppa mi full av kviser, så det så jo mye verre ut. Og hvis noe av dette er dealbreaker for en mann tenker jeg bare det er praktisk at søpla bærer seg selv ut. Anonymkode: 250ee...591 11
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 Kona mi har noen mørke hår på overleppa. Jeg kommenterte det for mange år siden, og hun fjerner de av og til, men i det store og hele virker det ikke som om det plager henne, og da gidder ikke jeg å mase på at hun skal fjerne de heller Anonymkode: 0ccf8...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal hun det? Finn deg en annen kvinne å dra på date med, så kan hun og barten finne noen som ikke er så sykt utseendefiksert som deg. Anonymkode: 9a755...6d9 Alle er urseendefiksert. Om noen sier noe annet så er de full av drit. Anonymkode: 2ae71...2c4 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 Tar det aldri slutt med innlegg av denne typen? Innlegget har tilsynelatende ingen annen hensikt enn å spre utseendefokus og gjøre kvinner mer usikre. Hva vil du egentlig ha svar på TS? Ingen her kan få deg til å «like kvinner med bart». Anonymkode: 0a5e1...4d8 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #16 Skrevet 26. april 2022 Vi er ikke så hårløse som vi liker å framstille oss. Syns det er fint at flere dropper høvelen. Skulle ønske jeg klarte å la legger og armhuler være selv, men det får jeg meg bare ikke til. Har heldigvis ikke bart da, men merker dette presset om å være hårløs og glatt er et press. Hvorfor skal noe så naturlig regnes som ekkelt? Jeg er da ikke kkel eller urenslig, om jeg slutter å ta leggene? Anonymkode: 5675c...387 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 17.49): Merkelig at damen ikke ser det selv og fjerner den? Det kan godt hende at hun tenker at "sånn er jeg og det må menn bare godta", men det er ikke normalt at kvinner skal ha synlig bart, da har hun en hormonforstyrrelse. Hvis du er interessinteressert i henne så synes jeg du skal spørre hvorfor hun ikke fjerner barten. Anonymkode: 7ed9c...aea Helt normalt om hun er mørkhåret, og spesielt om hun er fra et annet sydlig land. I India, Pakistan og Iran er det i hvert fall helt vanlig. Men de fleste fjerner jo det. Anonymkode: 4f86f...dc2 1
Hannah80 Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 14.13): Hvorfor skal hun det? Finn deg en annen kvinne å dra på date med, så kan hun og barten finne noen som ikke er så sykt utseendefiksert som deg. Anonymkode: 9a755...6d9 Er man sykt utseendefiksert om man ikke liker at kvinner har bart? Virkelig? 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 Er hun trønder? I Trøndelag er bart status. Høystatus, faktisk. Anonymkode: abe6b...063 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 Finnes jo ikke noe mer maskulint enn bart og skjegg, det er absolutt no go 😂 Anonymkode: 785a8...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå