AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hei, jeg dater en dame nå fra Iran. Vi har nå møttes 4 ganger og hver gang har vi enten gått tur eller spist ute. Jeg spurte om hun ville lage middag hjemme hos meg, der hun svarte at hun ville vente med det. Vi gikk dermed en liten tur sammen. Nå sliter jeg litt med ideer til ny date. Hun faster og kan ikke spise eller drikke før kl. 21. blir det feil av meg å invitere hun hjem til meg på middag kl. 21. For det første blir det veldig sent og for det andre var hun jo litt skeptisk til dette. Jeg kunne foreslå kino, men jeg vil ikke dette da det gir meg ingenting å sitte i mørket å stirre på en lerret. Jeg kunne foreslå å ta en liten skogstur med bål, men det blir vel fort en vennefelle? Noen forslag, synspunkter? Anonymkode: a435d...d6c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg dater en dame nå fra Iran. Vi har nå møttes 4 ganger og hver gang har vi enten gått tur eller spist ute. Jeg spurte om hun ville lage middag hjemme hos meg, der hun svarte at hun ville vente med det. Vi gikk dermed en liten tur sammen. Nå sliter jeg litt med ideer til ny date. Hun faster og kan ikke spise eller drikke før kl. 21. blir det feil av meg å invitere hun hjem til meg på middag kl. 21. For det første blir det veldig sent og for det andre var hun jo litt skeptisk til dette. Jeg kunne foreslå kino, men jeg vil ikke dette da det gir meg ingenting å sitte i mørket å stirre på en lerret. Jeg kunne foreslå å ta en liten skogstur med bål, men det blir vel fort en vennefelle? Noen forslag, synspunkter? Anonymkode: a435d...d6c Kino, konsert, museum, tusen ting. Det må ikke være noe du liker, gjør noe du tror hun liker ! Mann, 51. Anonymkode: a42eb...fde 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Hva med en fisketur med stang langs sjøen. Ta med engangsgrill og grill noe kjøtt. Ikke svin. Du bør vente med hjemmedate. Iranske damer er konservative og vil ikke bli sett på som billige. Anonymkode: f4267...3c7 1
Serafin Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, jeg dater en dame nå fra Iran. Vi har nå møttes 4 ganger og hver gang har vi enten gått tur eller spist ute. Jeg spurte om hun ville lage middag hjemme hos meg, der hun svarte at hun ville vente med det. Vi gikk dermed en liten tur sammen. Nå sliter jeg litt med ideer til ny date. Hun faster og kan ikke spise eller drikke før kl. 21. blir det feil av meg å invitere hun hjem til meg på middag kl. 21. For det første blir det veldig sent og for det andre var hun jo litt skeptisk til dette. Jeg kunne foreslå kino, men jeg vil ikke dette da det gir meg ingenting å sitte i mørket å stirre på en lerret. Jeg kunne foreslå å ta en liten skogstur med bål, men det blir vel fort en vennefelle? Noen forslag, synspunkter? Anonymkode: a435d...d6c Prøv Oslo Hiking sammen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Museum, kajakk, film hos deg kl 19 på fastende mage… klatring, konsert, spør om det er noe hun vil? Be om tips fra en muslimsk venn..? Anonymkode: 70bd3...2cd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Hvilke interesser har hun da? Og hvilke har du? Det er ofte et godt utgangspunkt. Bål hadde vært en innertier hos meg, men det forutsetter at hun liker sånt, altså er litt friluftsinteressert. Kino er også helt greit, man kan jo møtes litt tidlidere og ta en kaffe sammen i forhkan eller noe, så får man snakket litt også. Anonymkode: 4a82b...918
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva med en fisketur med stang langs sjøen. Ta med engangsgrill og grill noe kjøtt. Ikke svin. Du bør vente med hjemmedate. Iranske damer er konservative og vil ikke bli sett på som billige. Anonymkode: f4267...3c7 Ganske rasistisk overfor andre kvinner du da, at iranske damer liksom skal bli behandlet bedre og er mindre billige enn andre. Kvalmt. Anonymkode: 4022b...ab6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Du trenger vel ikke finne på noe nytt hver gang? Inviter i hvert fall ikke på middag hjemme igjen når hun allerede har takket nei til dette nylig, det vil fremstå feil. Spesielt etter kl 21. Anonymkode: 5e9b1...0cc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ganske rasistisk overfor andre kvinner du da, at iranske damer liksom skal bli behandlet bedre og er mindre billige enn andre. Kvalmt. Anonymkode: 4022b...ab6 Ikke noe om hva jeg synes. Bare virkeligheten man befinner seg i. For norske jenter er det ikke noe problem å bli med daten hjem. Ingen som vil fordømme dem. Men en Iransk kvinne? Skulle hun bli med en mann hjem ville hun fått stempelet hore av det iranske miljøet. Anonymkode: f4267...3c7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke noe om hva jeg synes. Bare virkeligheten man befinner seg i. For norske jenter er det ikke noe problem å bli med daten hjem. Ingen som vil fordømme dem. Men en Iransk kvinne? Skulle hun bli med en mann hjem ville hun fått stempelet hore av det iranske miljøet. Anonymkode: f4267...3c7 Dette blir bare verre og verre. Anonymkode: 535ff...fb4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger vel ikke finne på noe nytt hver gang? Inviter i hvert fall ikke på middag hjemme igjen når hun allerede har takket nei til dette nylig, det vil fremstå feil. Spesielt etter kl 21. Anonymkode: 5e9b1...0cc Ja, ikke sant. Var også det jeg tenkte. Blir jo masete og fremstår som at man ikke har forståelse.. Anonymkode: a435d...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå