AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Her om dagen ble han invitert av en klassevenninne til å møtes i byen for å ta en is - med flere fra studie. Han kledde seg opp, og skulle til å ta på sko, så får han melding om at han ikke kan bli med - fordi de kun skulle være der 1 time, og det ble for kort tid til å henge. Og jeg tenkte at det høres helt normalt ut, for slikt kan jo skje med hvem som helst. Men de la ut på sosiale medier at de satt å grillet i byen med en strand, der alle sammen var tilstede. Denne venninna hadde et vors hos seg denne helga, og vanligvis har hun pleid å invitere min samboer og meg. Og det er alltid hyggelig der! Alle er sosiale og snakker for å bli kjent. Men denne gangen inviterte hun ikke min samboer. Og alle vennene til min samboer var på den festen, da folk fra studie. Nå skal de ha et ball på skolen, og han tør ikke å dra dit. Han ble veldig lei seg i går, for da sa hun venninnen hans sagt at de hadde bedt hun lyve til han, fordi de ikke ville ha han der. Fikk så vondt av han. Han sa at han ikke ville prate om det i går, fordi han ble såret Anonymkode: d0acc...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Hehe, morsom du. Enda en tråd om utestenging... 🤣 Anonymkode: c1b73...074 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Var det noe jeg skrev inn i der som fikk deg til å tenke at dette var et useriøst innlegg? Isåfall vil jeg gjerne vite det. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe, morsom du. Enda en tråd om utestenging... 🤣 Anonymkode: c1b73...074 Anonymkode: d0acc...fe7 1
lillevill Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 kjipt gjort. Hvorfor skulle de funnet på noe sånt? Håper dere to finner på noe hyggelig i kveld sammen da. Og forresten, han vil ikke ha venner som oppfører seg sånn, uansett.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Hvis mange sånne tråder skal man lage i dette forumet egentlig? Hvis folk mener seg utestengt så får de spørre hvorfor, eller finne seg nye venner. Anonymkode: a1cfb...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå