Gå til innhold

Jeg er gravid med mitt tredje barn!!!💙❤️ Samboer vet ingenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har sjokket begynt å legge seg litt, og jeg gleder meg veldig. Men aldri trodde jeg at det skulle gå så fort denne gangen. Jeg har to barn fra før og jeg strevde lenge med å få nr.1. Nr.2 med samboer. Nå gikk det relativt kjapt, og når venter vi et barn i desember. 

Det er tre tette barn og jeg aner ikke hva som vil vente meg, men jeg har fått til det mest utenkelige før og er klar for å begi meg ut på flere utfordringer og eventyr igjen😂

Samboer vet ingenting enda, men det var han som trodde jeg var gravid siden jeg hadde fått litt mage🙈 Jeg vet at vil mestre der godt men jeg tror det blir litt mye til han. Jeg er redd vi ikke skal få til dette. 

Dessverre har vi lite familie da begge fedre er døde, og moren min døde i vinter. Er derfor litt lost i forhold til hjelp.. Noen som vet om noen ordning med au pair som er seriøs?Dagmamma er ikke nok, vi trenger enda mer hjelp😃 Noen råd? 

Anonymkode: 704e6...7a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få ungene i barnehage heller.

Anonymkode: 0bf22...5a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få ungene i barnehage heller.

Anonymkode: 0bf22...5a9

Lettere sagt enn gjort dessverre da vårt andre barn er født i April 2021, og får ikke plass før høsten 22. Så her er vi hjemme fortsatt. 

Barn nr 1 fikk barnehageplass og det var supert! Får bare håpe barn nr 3 får plass😊

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men når du er en måned på vei så har du ikke mage pga embryoet…..

Anonymkode: bfae5...4a2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at aupair er en kulturutveksling?  Har du overskudd til å følge opp det i tillegg?  

Sjekk om det er homestart der du bor istedenfor, eller betale noen for fast barnevakt for de eldste :)

Anonymkode: fa5ed...48a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som dette er noe du skal gå for. På grensen til uansvarlig høres det ut som. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 453aa...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er hva, 2 mnd på vei? Ikke sjans at du har mage, med mindre du er 30 kilo. 

Anonymkode: 83370...e6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så frekke og stygge kommentarer? Hu er vel glad for å være gravid. Gratulerer TS. 

Selvom dere andre kanskje sliter med å få eller tror dere er perfekte med alt og ingenting. Ikke prakk ned på andre... Motbydelig oppførsel 

Anonymkode: fea39...e33

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ikke ut som dette er noe du skal gå for. På grensen til uansvarlig høres det ut som. Hvor gammel er du? 

Hva er det som er uansvarlig?

Anonymkode: ac787...2cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så frekke og stygge kommentarer? Hu er vel glad for å være gravid. Gratulerer TS. 

Selvom dere andre kanskje sliter med å få eller tror dere er perfekte med alt og ingenting. Ikke prakk ned på andre... Motbydelig oppførsel 

Wow, det eskalerte fort 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts her. 

Det har du helt rett i😂 Er vel mer ferien jeg var på med all inklusive som ga meg mage.. Men tilfeldig var det at jeg tok en graviditetstest og gravid var jeg😍👌

Gleder meg masse🥰

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du ikke klarer ta vare på tre barn selv så bør du ikke gå for det. Enkelt og greit. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Ts her.

Ingen skal få ta ifra meg gleden av å gode meg over å få et barn nr 3😊❤️💙 

At noen er frekke og nedlatende er vel deres feil. At jeg ønsker aupair er fordi jeg trenger hjelp med barna. Slik er det når man ikke har besteforeldre som stiller opp. Vi skal nok klare oss bra fordi, men jeg prøver å finne ut hvilken hjelp vi kan ha. 

Homestart har vi hatt før, og det var veldig bra. Men for oss ønsker vi heller å ha en relasjon som vi kan betale for. Det ble litt vanskelig å «avslutte» relasjonen og barnet vårt ble veldig lei seg når homestart kontakten ble over. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Unnskyld meg men hvorfor er du så nedlatende? 

Her var det mange sure kjærringer😂

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer ta vare på tre barn selv så bør du ikke gå for det. Enkelt og greit. 

Denne kommentaren rapporterer jeg! 

Jeg klarer helt fint å ta vare på 3 barn. Men hjelp ønsker jeg gjerne😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er 33

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Jeg skjønner ikke helt at dere begynner å prøve så tidlig hvis det egentlig passer litt dårlig😅 Men man får til det utroligste. Regner med at penger ikke er et problem siden du nevner au pair, så det gjør jo ting lettere.

Anonymkode: 354e8...5fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer ts 💕❤️

Anonymkode: ea3eb...84d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er hva, 2 mnd på vei? Ikke sjans at du har mage, med mindre du er 30 kilo. 

Man blir gjerne litt oppblåst første trimester, mer enn vanlig + magen har strukket seg 2 ganger før, så da blir det litt ekstra plass å blåse seg opp på. Ser ikke hvorfor det er så usannsynlig?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken frekke, stygge kommentarer? Jeg ser at fakta påpekes…. Men ikke noe annet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...