AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg hadde sex de første par gangene med min første kjæreste i de siste par dagene og kom ikke noen av gangene. Allikevel samlet det seg noe spor av hvit veske inne i kondomet, som vi hadde på under hele samleiet. Hun kom opptil flere ganger. Vi har begge testet oss for hiv før vi hadde sex. Begge negative. Jeg er allikevel livredd for å få hiv, fordi jeg som sagt kunne se noe hvit veske inne i kondomet selvom jeg ikke kom, mens hun gjorde det. Den ene av gangene vi hadde sex sklei kondomet litt ned langs penisen, men beskyttet fremdeles urethea (penishode) med god margin under hele samleiet. Selvom vi begge har testet negativ for hiv er jeg bekymret, fordi hun kan ha hatt sex de siste tre månedene og allikevel fått hiv, og i et slikt tilfelle ville det ikke fremkomme på testen vår. Hun sier at hun ikke har det, men jeg er som sagt livredd for at hun allikevel har hatt det, og at det kom noen kroppsvæsker fra henne inn under kondomet (hvite vesker) som allikevel inneholder noe hiv-virus. Kort oppsummert: kommer den hvite vesken fra meg? Selvom jeg ikke kom ( merket ihvertfall ikke noe, i motsetning til når jeg onanerer) eller er de fra henne? Selvom vi brukte kondom fra start til slutt? Anonymkode: 48c44...dba
Sofakona Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Dette er helt normalt...dette er væske som kommer mens du er opphissetPrecum er en væske som kommer ut av mannens urinrør når han blir kåt, men før han ejakulerer (har sædavgang). Mengden precum varierer mye, alt fra de som får en dråpe som knapt merkes, til de som har så mye at det kan utgjøre et problem med at det blir for vått.11. jan. 2019 Dere har nok ikke hiv...vil nok stole på testen. Nå vet jeg ikke hvor lang tid hiv kan vises på test. Men jeg ville heller spurt henne hvor mange hun har hat sex med..og om de hun hadde sex med var trofast..eller om disse hadde mye sex igjen. Bra dere bruker kondom... forhindre graviditet og kjønnssykdommer
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 4 minutter siden, Sofakona said: Dette er helt normalt...dette er væske som kommer mens du er opphissetPrecum er en væske som kommer ut av mannens urinrør når han blir kåt, men før han ejakulerer (har sædavgang). Mengden precum varierer mye, alt fra de som får en dråpe som knapt merkes, til de som har så mye at det kan utgjøre et problem med at det blir for vått.11. jan. 2019 Dere har nok ikke hiv...vil nok stole på testen. Nå vet jeg ikke hvor lang tid hiv kan vises på test. Men jeg ville heller spurt henne hvor mange hun har hat sex med..og om de hun hadde sex med var trofast..eller om disse hadde mye sex igjen. Bra dere bruker kondom... forhindre graviditet og kjønnssykdommer Dersom min nye kjæreste hadde gjort dette, og ikke stolt på meg, så hadde jeg slått opp. Stort rødt flagg. Anonymkode: 47680...b6f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Jeg har brukt kondom i lange perioder, og precum er et problem for meg. Det legger seg fort halve lengden av kondomet, og gjør at friksjonen blir mindre inni enn utenpå. Det ødelegger følelsen totalt. Det er bra du er opptatt av sykdom, men du høres i overkant forsiktig ut for å greie å slappe av. Anonymkode: b74a2...177
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Det er nok precum.. "pisket" precum, da blir det hvitt skum som ser ut som sæd ved første øyekast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå