AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hei Vi hadde en liten vannlekkasje. Det begynte å dryppe vann fra taket i stua. Etter at det ble fikset måtte vi få nytt tak. Det er paneltak. Alt er ferdig fikset nå. Ser litt støv og fingeravtrykk på paneltaket. Den trenger en vaskerunde. Lurer på hvordan jeg skal rengjøre den? Og hva kan jeg bruke? Anonymkode: 74507...d29
Alauda Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei Vi hadde en liten vannlekkasje. Det begynte å dryppe vann fra taket i stua. Etter at det ble fikset måtte vi få nytt tak. Det er paneltak. Alt er ferdig fikset nå. Ser litt støv og fingeravtrykk på paneltaket. Den trenger en vaskerunde. Lurer på hvordan jeg skal rengjøre den? Og hva kan jeg bruke? Anonymkode: 74507...d29 Ikke at jeg har særlig peiling, men for å få et fornuftig svar må du i hvert fall oppgi hvordan panelet er behandlet (malt/beiset/lakket/ubehandlet etc.). 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Alauda skrev (1 minutt siden): Ikke at jeg har særlig peiling, men for å få et fornuftig svar må du i hvert fall oppgi hvordan panelet er behandlet (malt/beiset/lakket/ubehandlet etc.). Uff så mange detaljer vet jeg ikke 😪 derfor er jeg redd for å ødlegge den. Det var snekkeren som kjøpte for oss. Den har litt skinnende utseende. Så jeg tenker at den ikke er malt Anonymkode: 74507...d29
Vifte Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff så mange detaljer vet jeg ikke 😪 derfor er jeg redd for å ødlegge den. Det var snekkeren som kjøpte for oss. Den har litt skinnende utseende. Så jeg tenker at den ikke er malt Anonymkode: 74507...d29 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
spinner Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Hvis det er noen begrensede fingermerker her og der kan du bruke (ufarget) viskelær eller sandpapir. Støve kan jo støvsuge.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Kan jeg bruke sånn spray og tørkepapir? Anonymkode: 74507...d29
Vifte Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Jeg tror høytrykksspyler er det beste alternativet her
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Uff så mange detaljer vet jeg ikke 😪 derfor er jeg redd for å ødlegge den. Det var snekkeren som kjøpte for oss. Den har litt skinnende utseende. Så jeg tenker at den ikke er malt Anonymkode: 74507...d29 Er det trefarget da? Er det glatt å ta på som om det kan ha blitt lakkert f.eks? Eller er det hvitmalt? Anonymkode: d447c...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå