Gå til innhold

Kjole til konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i konfirmasjon.   Men her er problemet  jeg har akkurat   gått  ned 15 kg. Ingen ting jeg har passer noe ser faktisk ut som jeg  har på et telt.   Jeg har ikke råd til noe dyrt. Og faktisk aner jeg ikke størrelsen  min nå.     Hvor får jeg tak i billig kjole som passer til denne anledning. Og som ikke er  for  gammel  dame.  Har alltid kjøpt på zizzi og store  størrelser  men det er nå for stor..  jeg vet ikke hva jeg kler  heller.   Bakdelen ved å gå ned i vekt.. 

Anonymkode: a9d0f...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva veier du nå da? Og hvordan er figuren? Bor du i en by hvor du kan prøve tøy?

AnonymBruker
Skrevet

Alt i størrelse 42 er nesten for stort. Men ikke mindre  bryst mål.  Mindre hofte  men like mye rompe.   Time glass figur trur  jeg . Har forsatt litt kenguru mage etter  2 veldig  tunge  graviditet  . ( store  unger som la seg  helt  forand )  jeg sliter  med å prøve klær i hode er jeg forsatt 52 str  

Anonymkode: a9d0f...9ad

Skrevet

Prøv butikken Floyd. De har vanligvis greie kjoler og priser.  Kan omslagskjole være noe for deg? Vero Moda og Only har endel fine i år.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...