AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg skal i konfirmasjon. Men her er problemet jeg har akkurat gått ned 15 kg. Ingen ting jeg har passer noe ser faktisk ut som jeg har på et telt. Jeg har ikke råd til noe dyrt. Og faktisk aner jeg ikke størrelsen min nå. Hvor får jeg tak i billig kjole som passer til denne anledning. Og som ikke er for gammel dame. Har alltid kjøpt på zizzi og store størrelser men det er nå for stor.. jeg vet ikke hva jeg kler heller. Bakdelen ved å gå ned i vekt.. Anonymkode: a9d0f...9ad
tånegla Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Hva veier du nå da? Og hvordan er figuren? Bor du i en by hvor du kan prøve tøy?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Alt i størrelse 42 er nesten for stort. Men ikke mindre bryst mål. Mindre hofte men like mye rompe. Time glass figur trur jeg . Har forsatt litt kenguru mage etter 2 veldig tunge graviditet . ( store unger som la seg helt forand ) jeg sliter med å prøve klær i hode er jeg forsatt 52 str Anonymkode: a9d0f...9ad
tånegla Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Prøv butikken Floyd. De har vanligvis greie kjoler og priser. Kan omslagskjole være noe for deg? Vero Moda og Only har endel fine i år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå