Gå til innhold

Flatterende klær hvis du

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har mistet mye vekt og rumpa er borte vekk. Er syk og alt henger og slenger på meg. Har lyst å kle på meg noe som vil gi meg en god følelse.  Håper at noen kan gi tips til klær som vil skjule litt men se bra ut. Bukse og skjørt som er tettsittende ser ikke bra ut. Er veldig glad i høyt liv. 

Anonymkode: cccc7...381

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst vil jeg anbefale undertøy som former det du har :) Har selv gått ned veldig mye i vekt og jeg bruker også litt baggy klær med høyt liv og det ser bra ut. Skjørt og kjoler av typen A-line fungerer også bra. Jeg ville ha investert i godt undertøy som shaper på en behagelig måte og deretter kledd meg i det jeg liker.

Anonymkode: 05ae1...357

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Først og fremst vil jeg anbefale undertøy som former det du har :) Har selv gått ned veldig mye i vekt og jeg bruker også litt baggy klær med høyt liv og det ser bra ut. Skjørt og kjoler av typen A-line fungerer også bra. Jeg ville ha investert i godt undertøy som shaper på en behagelig måte og deretter kledd meg i det jeg liker.

Anonymkode: 05ae1...357

Tusen takk for råd! Tenkte ikke engang på undertøy. Kanskje dra til en undertøys butikk og kjøpe noe ordentlig hvor man får hjelp. 

Anonymkode: cccc7...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...