AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hvordan oppfører du deg på hytta du vet typen har hatt med seg andre damer? Samme sengen, badet, sofaen ect. Du vet de har hatt sex i sengen dere sover i nå.... Kjenner du på det eller glemmer du det? Anonymkode: 76d1a...510
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan oppfører du deg på hytta du vet typen har hatt med seg andre damer? Samme sengen, badet, sofaen ect. Du vet de har hatt sex i sengen dere sover i nå.... Kjenner du på det eller glemmer du det? Anonymkode: 76d1a...510 Som absolutt ingenting. Hvorfor skulle det være et tema. Selvfølgelig har han en fortid. Nå har han en fremtid med deg. Og det er det som betyr noe. Vi har til og meg kjøpt familiehytta. Og der har alle exene hans vært med. Bruker ikke et sekund på sånne tanker Anonymkode: a1340...f5a 21 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Jeg ligger i kjæresten min sin seng og vet at den ikke er ny. Ble sammen med han 6 mnd etter hans siste forhold så vet at han har hatt sex med minst to andre i den senga 😛 spiller da ingen rolle så lenge det er meg han har sex med nå. Anonymkode: fbd86...add 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510 Hvordan i alle dager har du fått den informasjonen? Anonymkode: 4f39a...e3d 13 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510 Da er det ikke annet å gjøre enn å tilby rumpehullet slik at alle hans gamle sexopplevelser på hytta går i glemmeboka. Høres ikke det ut som det mest fornuftige å gjøre? Anonymkode: 4ee84...912 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510 Hvorfor lar han henne holde på slik ?? Ikke rart du mistrives i senga på hytta.. Virker som han er dårlig på å trygge deg ? Anonymkode: 93e12...2b8 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510 Da er det jo dette som er det egentlige problemet! Hvorfor i alle dager har han fortalt deg om sexen han har hatt med eksene sine?? Og hadde min manns ekser sendt han sånt så vet jeg med 100% sikkerhet at han hadde satt dem på plass og så blokkert dem Anonymkode: fbd86...add 6 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 Skal man selge hytta - eller leiligheten - hver gang man får et nytt forhold? 😛 Det har vært nok av menn i senga mi, så det hadde blitt dyrt.. 😅 Min nye kjæreste bryr seg da, han kom akkurat ut av et langt forhold og tenker å selge hytta, selv om han er veldig glad i den. Han bygget den sammen med henne, og hele hyttefeltet er venner av dem, så det var liksom deres greie og han synes det blir rart å bare på en måte bytte ut henne og putte meg inn i hennes sted. Han vil heller starte et nytt kapittel med meg, med en ny hytte. Det bryr meg null da, det at de har hatt sex der eller at hun har kjøpt sofaen eller sånt, men jeg kan se at akkurat det med masse gamle vennepar av dem som hyttenaboer blir rart, tror også en del er mer hennes venner enn hans. Anonymkode: 4ea49...83e 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan oppfører du deg på hytta du vet typen har hatt med seg andre damer? Samme sengen, badet, sofaen ect. Du vet de har hatt sex i sengen dere sover i nå.... Kjenner du på det eller glemmer du det? Anonymkode: 76d1a...510 Aldri tenkt på. Anonymkode: 01da9...26d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg må nok jobbe med meg selv her. Fikk høre de hadde magisk sex og hun elsker han fortsatt. Sender ofte meldinger og bilder av puppene sine til han. Hun vil ha han tilbake. Anonymkode: 76d1a...510 Jeg hadde magisk sex med opptil flere ekser på hytta, og godt mulig en av dem elsker meg fortsatt. Men det prater jeg ikke med kjæresten om. Han blir lett sjalu og jeg kjenner jo også på det selv at det lett blir nok prat om sex med eks (selv om han prater mest om ting som ikke funka for dem). Hvis min eks sendte meg bilde av overkropp, kuk etc hadde jeg ikke holdt kontakten. Har også sletta alle gamle bilder med lite klær. Anonymkode: 01da9...26d 1
Gjest lurven Skrevet 25. april 2022 #12 Skrevet 25. april 2022 (endret) Det organet du har inni deg har jo også vært inni andre...... Endret 25. april 2022 av lurven
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Skrevet 25. april 2022 Både enig og uenig her. Det er så klart ikke et problem at en kjæreste har en fortid og har vært på andre damer. På den andre siden er det kunstig om alt er som før av inventar, seng, venner, gjøremål og så videre. Da blir det som jeg er byttet inn for hans eks, og ellers er absolutt alt som før. Det er greit at om man starter på et nytt forhold, så inneholder det litt mer enn at kun selve kjæresten er ny. Anonymkode: eb7bd...462 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #14 Skrevet 25. april 2022 Jeg lurer på hvordan hun oppfører seg når hun finner ut at vi møtes jevnlig på hytta deres, jeg Anonymkode: 08fbb...950
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #15 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både enig og uenig her. Det er så klart ikke et problem at en kjæreste har en fortid og har vært på andre damer. På den andre siden er det kunstig om alt er som før av inventar, seng, venner, gjøremål og så videre. Da blir det som jeg er byttet inn for hans eks, og ellers er absolutt alt som før... Anonymkode: eb7bd...462 Hvorfor er det "kunstig" å beholde senga, hobbiene og vennekretsen? Jeg har ikke en månedslønn å bruke på ny seng (senga er dessuten den beste jeg har hatt), liker såklart de gamle hobbiene som før (pluss nye), og har fortsatt de gamle vennene (pluss nye). Synes egentlig det er rarere med eksen som bytta jobb, bolig/inventar, by og langt på vei ny vennekrets da vi slo opp og han fikk ny dame. Det er jo ikke våre felles venners skyld at det ble slutt mellom oss. Anonymkode: 01da9...26d 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Skrevet 25. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan oppfører du deg på hytta du vet typen har hatt med seg andre damer? Samme sengen, badet, sofaen ect. Du vet de har hatt sex i sengen dere sover i nå.... Kjenner du på det eller glemmer du det? Anonymkode: 76d1a...510 Hvordan bør kjæresten din oppføre seg når han vet andre har vært inni din vagina? Er jo akkurat det samme. Om du har problemer med at typen din har vært sammen med andre damer før deg så er det du som er problemet. Anonymkode: e7d60...385 1
kraftwerk Skrevet 25. april 2022 #17 Skrevet 25. april 2022 Hvorfor forteller kjæresten din hvordan sex de to hadde? Det er respektløst, og du burde ta han på det når han sier noe om det. Veldig unødvendig informasjon og ingen blir trygge på en partner av å høre på sånn snakk. Har dere nylig blitt sammen? Det er nok best hvis dere to setter dere ned, og snakker litt om hvordan dere vil ha det i et forhold - dere må møte hverandres behov, dere kan også fint prate om fortiden for å bli bedre kjent med hverandre, men den praten innebærer ikke sex (så sant det ikke er overgrep o.l) Hadde samboeren min fått lettkledde/naken bilder av en eks, hadde han satt hun på plass og blokkert hun (som ei annen her også skrev). Samboeren min er ikke interessert i oppmerksomheten til ekser, og ikke interessert i kroppen deres heller. Hadde han uttalt noe slikt hadde jeg blitt veldig usikker, og det forstår jeg godt at du blir også. 3 3
NiceOrNothing Skrevet 25. april 2022 #18 Skrevet 25. april 2022 kraftwerk skrev (8 minutter siden): Hvorfor forteller kjæresten din hvordan sex de to hadde? Det er respektløst, og du burde ta han på det når han sier noe om det. Veldig unødvendig informasjon og ingen blir trygge på en partner av å høre på sånn snakk. Har dere nylig blitt sammen? Det er nok best hvis dere to setter dere ned, og snakker litt om hvordan dere vil ha det i et forhold - dere må møte hverandres behov, dere kan også fint prate om fortiden for å bli bedre kjent med hverandre, men den praten innebærer ikke sex (så sant det ikke er overgrep o.l) Hadde samboeren min fått lettkledde/naken bilder av en eks, hadde han satt hun på plass og blokkert hun (som ei annen her også skrev). Samboeren min er ikke interessert i oppmerksomheten til ekser, og ikke interessert i kroppen deres heller. Hadde han uttalt noe slikt hadde jeg blitt veldig usikker, og det forstår jeg godt at du blir også. Dette👆👆 INGEN god og snill kjæreste forteller nydama om sexen med eksen . En god og snill kjæreste mottar / sender IKKE bilder / tvilsomme meldinger med ekser . 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #19 Skrevet 25. april 2022 Hadde typen min fått tilsendt nakenbilder/flørtende meldinger fra ekser eller andre kvinner generelt hadde han fått streng beskjed om å blokkere vedkommende, forhåpentligvis hadde han tenkt så langt selv faktisk og blokket uten innblanding fra meg. Hytteproblematikken skjønner jeg ikke helt, men om du er usikker i forholdet-som jeg skjønner godt om du er sånn han oppfører seg-så kan det jo bare være en ekstra ting som du føler på. Men det er helt naturlig at mannen har vært med andre kvinner før i samme seng, man har jo gjerne hatt et liv før man møtes også Anonymkode: 5e218...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg lurer på hvordan hun oppfører seg når hun finner ut at vi møtes jevnlig på hytta deres, jeg Anonymkode: 08fbb...950 Hvem? Anonymkode: 76d1a...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå