AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hei Jeg har denne perioden brukt clearblue sin EL-test, den digitale som viser de fire mest fertile dagene. Jeg startet opp igår, slik jeg skulle og da var det 0 på fertilitet. Tok idag tidlig og da ble det et smilende ansikt som ikke blinker (som betyr max, man får blinkende smilefjes før max). Er det min syklus som er tullete eller er det en feil på testen tror dere? Mensen kom denne perioden 2-3 dager før forventet (tror det er fordi jeg fløy), men det er fortsatt for tidlig å ha eggløsning ila de neste to dagene en gang for meg. Hadde siste dag med mens onsdag forrige uke (6 dager siden idag). Når jeg tenker meg om er det mulig jeg starta å teste litt sent. Men tror dere det er riktig at jeg er på max fertilitet allerede? Anonymkode: 4ac5e...179
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Hvilken syklusdag er du i? Hvis du er over cd10 tror jeg det er fullt mulig at den viser riktig. Hvis du i tillegg har symptomer på el som slim feks ville jeg stolt på den. Anonymkode: bd5de...d90
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken syklusdag er du i? Hvis du er over cd10 tror jeg det er fullt mulig at den viser riktig. Hvis du i tillegg har symptomer på el som slim feks ville jeg stolt på den. Anonymkode: bd5de...d90 Det er dag 10 og jeg har begynt å merke både ømme bryster og har litt slim ja. Bruker å få ømme bryster rundt EL. Anonymkode: 4ac5e...179
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er dag 10 og jeg har begynt å merke både ømme bryster og har litt slim ja. Bruker å få ømme bryster rundt EL. Anonymkode: 4ac5e...179 Da ville jeg stolt på den 😄 hvis du er usikkert så fortsett å teste. Anonymkode: bd5de...d90
Sofakona Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Husk at positive eggløsning tester betyr at du kan få eggløsning.. ikke at du vil...så om eggløsning kommer nå så kan det være 2-6 dager til
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Du får alltid 0 på den første testen. Beholderen leser av grunnlinjenivåene. Du bør ta 2 tester den dagen du begynner. Hadde du tatt en test til på den samme urinen, så hadde du nok fått blinkende eller fast i går å, i og med at den er fast i dag. Anonymkode: b0ca3...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå