Gå til innhold

Til menn: går det ann og ha sexlyst men ikke orke og ha sex med dama si?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, kjæresten sier han får den opp men har ikke lysten.... Ikke engang om jeg suger, rir han og gjør all jobben 🤷🏽‍♀️😪 

Han sier det er psyken som gjør det sånn... 🤔 Sliter med angst og depresjon /det gjør jeg også.. 

Er så tungt og ikke ha noe særlig sexliv.. For det hjelper på selvtilitten min, angsten min og ikke minst min depresjon... Jeg lever i en annen verden når jeg har sex, et sted der der er godt og være og slippe og tenke på angsten sine fysiske plager og dårlige tanker i hodet... 

Altså om dere sliter på den måten jeg skriver øverst her.... Klarer dere da ikke og la dama gjøre all jobben engang? Eller runker dere i skjul eller orker dere ikke det engang? 

Endret av Rosaullteppe
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det du skriver, men jeg forstår deg meget godt.. Jeg tror det er kul umulig å få reisning og ikke ha lyst. Angst og depresjon kan kureres med sex og onani. Men onani i et forhold er ikke nok, for man vil ha sex sammen med kjæresten. Det er jo også en kjærlighetserklæring? Det må være fryktelig ondt å ha den følelsen, av å ikke føle seg elsket? Kysser og koser han deg ikke heller?

Skrevet

Kanskje fortelle han hvor viktig det er for deg? 

Synes han er ganske kjipt om han ikke gidder om du til og med suger han

Skrevet
Honeywell skrev (6 minutter siden):

Kanskje fortelle han hvor viktig det er for deg? 

Synes han er ganske kjipt om han ikke gidder om du til og med suger han

Nei han orker  ikke. Har snakket om dette problwmet lenge nå.... Jeg føler meg ikke attraktiv... Men jeg er det.... Mange gutter liker meg... Men jeg vil jo bare ha kjæresten min... Derfor er det så ufattelig vondt.... 😪

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke erfaring med det du skriver, men jeg forstår deg meget godt.. Jeg tror det er kul umulig å få reisning og ikke ha lyst. Angst og depresjon kan kureres med sex og onani. Men onani i et forhold er ikke nok, for man vil ha sex sammen med kjæresten. Det er jo også en kjærlighetserklæring? Det må være fryktelig ondt å ha den følelsen, av å ikke føle seg elsket? Kysser og koser han deg ikke heller?

Det er ufattelig vondt!! Jeg føler meg stygg, jeg føler meg dårlig i senga...Men ja han koser med meg, nusser meg og sier han elsker meg kjempe høyt.... Men jeg blir så sint... Hvorfor ikke prøve hardere, eller hvorfor ikke ta en legesjekk og evnt få steroider av legen, når dama han påstår at  han elsker vil elske med han 😤

Han sa i starten av forholdet at han elsket at jeg var så mye kåt og klar... Nå får jeg kjeft om jeg prøver meg eller sier jeg er kåt... 😪 Så jeg prøver meg aldri lenger... Jeg venter til han har lyst... Og det tar laaaaang tid... 

Endret av Rosaullteppe
  • Liker 1
Skrevet
Rosaullteppe skrev (1 minutt siden):

Det er ufattelig vondt!! Jeg føler meg stygg, jeg føler meg dårlig i senga...Men ja han koser med meg, busser meg og sier han elsker meg kjempe høyt.... Men jeg blir så sint... Hvorfor ikke prøve hardere, eller hvorfor ikke ta en legesjekk og evnt få steroider av legen når dama hansker han elsker vil elske med han 😤

Han sa i starten av forholdet at han elsket at jeg var så mye kåt og klar... Nå får jeg kjeft om jeg prøver meg eller sier jeg er kåt... 😪 Så jeg prøver meg aldri lenger... Jeg venter til han har lyst... Og det tar laaaaang tid... 

Hmm, jeg tror egeninteressen hans for sex er minimal, og da skapes det heller ikke tilstrekkelig normal sexlyst. Sexlysten avtar jo med årene til menn, mens kvinner øker sexlysten med årene.. Ulik sexlyst skaper bare trøbbel i forholdet, for det er den med høy sexlyst som må begrense seg. I parforhold hjelper det ikke bare med onani, du føler deg ubrukelig og uattraktiv som du skriver... Jeg tviler litt på at du er blitt uattraktiv og stygg, det er nok bare noe du føler..

Jeg tror han kan slite med prestasjonsangt av å ikke klare å tilfredstille deg. Så hvis han ikke kommer med en innrømmelse, ikke oppsøker legen.. Kan du da stole på at han snakker sant?

Det er testosteron og ikke steroider han trenger, steroider er vel ulovlig?

Vet ikke om det finnes noe quickfix på sexlyst.. men det er tydeligvis mangel på testosteron, eller at han har for mye østrogen. For mye østrogen skaper jo mannepupper og fettoverheng over pikken.. har han en slik kropp kan det være et tegn på det. Anbefaler at han rådfører seg med legen, det finnes så mye rart testosteron tilskudd som ikke fungerer.

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg han skal til legen. Han sier at prøvene han tok sist var bra så det sitter bare i huet nå sier han... Hadde det hvert meg som sleit så hadde jeg gjort noe med dette.... Dratt til legen og fått skikkelig svar. Jeg ville alltid tilfredsstilt mannen min selvom jeg ikke har sex lyst... Er ikke så vøog vannskleig og gjøre litt innimellom mener nå jeg... 🤷🏽‍♀️ Takk for svar. Mente testosterone forresten ja 😜

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Kureres med sex og onani?? Nei, så enkelt er det ikke. Er utdannet i psykiatri og har jobbet med det i mange år. 

Anonymkode: dd2eb...bd8

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Det der stemmer ikke. Hadde noen år jeg var veldig deprimert. Hadde masse sex en periode fordi jeg trodde det ville hjelpe. Ble bare enda mer deprimert. Levde så en lang periode uten sex, onanerte heller ikke. Aldri følt meg så bra jeg. Nå har jeg sjelden sex og onanerer så og si aldri. Har det godt. Blid og fornøyd 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (3 timer siden):

Er så tungt og ikke ha noe særlig sexliv.. For det hjelper på selvtilitten min, angsten min og ikke minst min depresjon... Jeg lever i en annen verden når jeg har sex, et sted der der er godt og være og slippe og tenke på angsten sine fysiske plager og dårlige tanker i hodet... 

Jeg hadde det slik, da jeg var i en dårlig periode. Samboeren syntes det var veldig rart, ettersom jeg hadde så lite overskudd til hverdagslige sysler, og jobb. Så begynte jeg på Antidepressiva, og fikk ødelagt den gleden også 😔

Vi reagerer forskjellig, så at to deprimerte mennesker, skal møte hverandre på akkurat det punktet, hadde nesten vært for godt til å være sant.  M51

Anonymkode: b3c85...cca

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Pingvinen said:

Det der stemmer ikke. Hadde noen år jeg var veldig deprimert. Hadde masse sex en periode fordi jeg trodde det ville hjelpe. Ble bare enda mer deprimert. Levde så en lang periode uten sex, onanerte heller ikke. Aldri følt meg så bra jeg. Nå har jeg sjelden sex og onanerer så og si aldri. Har det godt. Blid og fornøyd 

Mennesker er da forskjellige! Nå er det snart 20 år siden jeg hadde en skikkelig depresjon, men som alltid i mitt liv var sex de store lyspunktene og humørløfterne i hverdagen den gangen også.

Nå har jeg aldri opplevd å miste lyst på sex av noen som helst grunn heller, det er noe av det jeg virkelig lever for, det absolutt beste jeg vet. Men altså, erfaringene varierer, og det virker som mannen til ts sliter med lysten kanskje både pga psyken og forventningspress? Vanskelig situasjon, i alle fall.

Og jeg kjenner meg igjen i følelsene ts beskriver. Det må jo føles som en merbelastning hvis hun ikke er psykisk på høyden å måtte bli avvist av mannen til stadighet. Vet jeg selv kan ta det tungt og tenke dårlige tanker om meg selv når det bare er jeg som har lyst i vårt forhold, selv om vi egentlig ofte har sex. Men det er nok fordi jeg legger veldig mye følelser i det seksuelle, mer enn kona.

Jeg blir lett nedstemt av mangel på intimitet og sex etter bare ganske kort tid når jeg er i et forhold, siden det også er mitt kjærlighetsspråk som det er viktig for meg å bli møtt på, både mht følelser og psykisk. Så jeg blir lett utålmodig og kan lett syns det blir mye "ventetid". 

For meg er sex vidundermedisinen over alle medisiner, men jeg forstår at ikke alle opplever det sånn. Noen (som jeg) mister psykisk overskudd og blir deppa og stressa av mangel på sex, andre må først ha psykisk overskudd og stresse ned for å få lyst på sex. Det kan være rake motsetninger ved dette.  Jeg tror faktisk dette bare kommer i alle varianter.

Så jeg føler veldig med deg, Rosaullteppe. Får skikkelig sympativondt av å lese det du beskriver. Håper dere får snudd på det på en eller annen måte.

M49

Anonymkode: b7251...fc8

Skrevet

Vanligste grunn er konstant avist, endrede dusjvaner, lat og lite inkluderende, den grå slappe joggebuksa, full busk, bare forventninger til ham og ikke seg selv, dårlig eller ingen kommunikasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (1 time siden):

Stemmer det, overdreven sex og onani kan gjøre vondt verre. Det er et dopaminkjør, det også. 

Anonymkode: 502c1...e7d

Skrevet

Noen damer krever enormt med oppmerksomhet og arbeid i senga. 

Lang oppvarming, lang sex. Fint holde på i 1 time. Alt av erogene soner skal stimuleres, ikke komme for tidlig, holde meg hard hele tiden. Svetten drypper fra panna. 

Så noen ganger foretrekker jeg en rask runk foran sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker han angstdempende medisiner? Dette kan være en stor faktor ift sexlyst..

Det at han er kjærlig overfor deg og sier at han elsker deg,sier seg jo selv..han elsker deg,og vil ha deg,men klarer sikkert ikke ha sex hvis det er medisiner som påvirker dette.

Angst og depresjon i seg selv har også mye å si for en menneskekropp,selv uten medisinering.

Jeg skjønner deg så godt,at du føler deg uattraktiv og ikke elsket.

Det er vondt å bli avvist på denne måten,seksuelt.

Men som du sier..han sliter med psyken..og du vet selv hvordan det kan gå i berg og dalbane..

Har erfaring med dette selv,og etter jeg fikk riktige medisiner,har sexlysten kommet tilbake for fullt.

Anonymkode: efd7a...e39

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kureres med sex og onani?? Nei, så enkelt er det ikke. Er utdannet i psykiatri og har jobbet med det i mange år. 

Anonymkode: dd2eb...bd8

Selvfølgelig... det er jo jobben din å si og mene at psykiatri er det eneste som hjelper.

• Liker 1
Skrevet
Pingvinen skrev (3 timer siden):

Du kan jo bare si at det ikke stemmer i ditt tilfelle... I mitt tilfelle har jeg kurert 4-5 kvinner med sex, med gode samtaler på hvorfor det hjelper. De prøvde og det fungerte, fordi orgasmer skaper gleder, og det blir mere fokus på positivitet... Så jo, vi har alle en psykiater i hodet, det er bare å koble seg på positiv tanker.

Så du kurerte deg selv med å unngå sex og onani? Så bra det hjalp deg da, dette må jo være en gladnyhet for alle som sliter...

AnonymBruker
Skrevet

Nå gjør dere dette langt mer komplisert enn det er. Forklaringen ligger jo i ingressen på innlegget. Han har sexlyst, men ikke interesse for sex med henne. 

Anonymkode: c96ff...688

AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen ikke ville ha sex med meg lenger så hadde jeg tolket som han var lei og ikke var glad i meg lenger 

Anonymkode: a56f2...b5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis mannen ikke ville ha sex med meg lenger så hadde jeg tolket som han var lei og ikke var glad i meg lenger 

Anonymkode: a56f2...b5d

Enig... er jeg ikke mere verdt enn et ærlig svar som er vanskelig si? ville jeg ha trodd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...