Gå til innhold

Mann og lysten på menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter. Jeg er «heterofil», men biseksuell, hvis det gir mening. Kan bare være i forhold med jenter, men tenner på begge kjønn under gitte premisser. Akkurat nå er jeg i et godt forhold, men savner å suge pikk og ble sugd av en mann. Siden forholdet med dama, som ble inngått for flere år siden, er kjempebra, gjør det meg jo veldig tvilende å dele den delen av tenninga mi med henne. Jeg selv var jo ikke like åpen og avklart den gang, som jeg er nå. Og jeg er redd for å si det rett ut. Det koker ned til; 1) å si det som det er og ta konsekvensene. Og alle de små samtalene som kommer ut av det (tenk på det). Eller 2) Hygge meg med en kompis/fremmed nå og da, uten å «plage» henne med det.

jeg spør fordi jeg bryr meg om henne, ikke fordi jeg skal finne den beste og enkleste løsningen for meg selv.

Anonymkode: 014d3...502

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så det står mellom å være ærlig eller utro, det bør være opplagt hva du bør gjøre.

Anonymkode: 114aa...963

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så det står mellom å være ærlig eller utro, det bør være opplagt hva du bør gjøre.

Anonymkode: 114aa...963

Ja, men den løsninga innebærer noen ganske opprivende ufordeler for henne ogsp

Anonymkode: 014d3...502

AnonymBruker
Skrevet

Om du skal hygge deg med en fremmed så burde du teste deg ganske ofte

Anonymkode: 54909...cd3

AnonymBruker
Skrevet

Prat med henne. Og bruk kondom. 

Anonymkode: b56df...885

AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker åpent forhold, så bør også hun få lov til å ligge med andre menn. Du må være villig til å tilby henne det. Å komme å be om frikort bare for seg selv er ekstremt smålig.

Utroskap er utroskap uavhengig av hvilket kjønn du ønsker å ligge med. Noen evner å leve med eget svik andre ikke, det kan bare du svare på.

Anonymkode: ad107...616

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...