AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Hva er tegnene? Jeg føler en spenning, han har nylig fått visst at jeg er singel, vi snakka litt rundt det. Det jeg merker er annerledes nå enn tidligere et at han har lengre øyekontakt med meg. Han virka stressa over at det plagde han at jeg misforsto han for en stund tilbake. Han har tydelig vært urolig over det. Ellers merker jeg ikke stort, kun denne magefølelsen.. Anonymkode: 76f9c...b72
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Kan like gjære være noe du føler Anonymkode: da4da...9cc 2
anonymbruker2312 Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Hm.. Altså, fra det jeg har opplevd, så har nok gutter gjort en litt mer innsats når de liker meg enn å bare ha lengre øyekontakt. Så her må det nok litt mer til før man kan fastslå at han faktisk er interessert. Det kan jo være noe du antar, i og med at du selv kanskje er interessert i fyren. Da begynner man jo å analysere hvert eneste kroppsspråk hos vedkommende man er interessert i, for å fange opp om interessen er gjensidig eller ikke. Se litt an, gi det litt tid. Om han virkelig er interessert vil du nok få litt mer enn bare lengre øyekontakt. For eksempel initiativ til kommunikasjon, interessert i livet ditt, spør om å møtes, smiler, befinner seg ofte hvor du er, kanskje erter deg (en form for flørting), osv. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Ingen tvil. Her er det bare å bestemme font til bordkortene. Anonymkode: 68a7e...301
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Jeg har opplevd at en kollega har vært interessert i meg. Det startet med at han så mye på meg, og oppsøkte meg. F.eks sitte ved side av i pausa, møter osv. Vi hadde riktignok en veldig god kjemi, og kunne snakke sammen om det meste. Så begynte det med små komplimenter. Han begynte også å rødme hvis jeg spøkte om "oss". Etterhvert innrømmet han at han var interessert, og at han hadde utviklet følelser for meg. Anonymkode: a2158...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå