Gå til innhold

Koster det noe å betale med Vipps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man betaler for varer/tjenester. Synes at Vipps er en ålreit betalingsmetode, men er ikke særlig glad i gebyrer. Vil det avhenge av butikken/leverandøren?

Anonymkode: d2793...e16

Skrevet

Jeg har ikke fått noen belastning utover vare og evt frakt så langt i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Bedrifter som bruker bedrifts-vipps betaler gebyr. Jeg har ikke sett noen legge gebyret direkte på salgsbeløpet, men der er selvsagt kalkulert inn i prisen.

Anonymkode: 3d5a7...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Eneste gebyret for privatpersoner er når de vippser fra 5001kr til andre privatpersoner. Utover det er det gratis.

Anonymkode: 0edf7...ed0

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når man betaler for varer/tjenester. Synes at Vipps er en ålreit betalingsmetode, men er ikke særlig glad i gebyrer. Vil det avhenge av butikken/leverandøren?

Anonymkode: d2793...e16

Vennebetaling. penger til venner så lenge beløpet er 5.000 kroner eller under. Skal du vippse 5.001 kroner eller mer koster det 1% av beløpet. Å sende en gave i Vipps koster 5 kroner.

Skal du vippse penger til lag, foreninger og bedrifter er dette gratis uansett beløp.

https://vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/send-og-motta-penger-med-vipps/send-og-motta-penger-med-vipps/

Endret av Million
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri betalt. 

Anonymkode: 2f14a...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...