AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Skulle kaste noen sminkeservietter i søppelkassen vi har på badet. La plutselig merke til en graviditetstest som lå rett under et stykke papir og som helt tydelig var positiv. Det er ikke min og den eneste andre jenten i huset er datteren min på 15. Men har overhodet ikke hatt inntrykk av at hun har begynt å ha sex, og jeg har snakket med henne om viktigheten av prevensjon tidligere. Hun har ikke kjæreste og klarer ikke se for meg at hun er gravid. Kan det være noen andre sin? Burde jeg bare spørre henne rett ut eller legge det frem på en annen måte? Anonymkode: 1050e...6ac
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 I all verden... Selvfølgelig spør du henne rett ut, si at du fant en test i søpla og spør om den er hennes. Anonymkode: 7917b...027 15
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Ta dem ut av søpla og legg den i en brød pose e.l. Og konfronter henne. Er nok hennes eller en venninnes. Anonymkode: 39c7e...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Har du en sønn i hus som har en dame? Anonymkode: 39c7e...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Jeg ville spurt datteren min. Men vær så snill vær varsom og omsorgsfull med henne. Hun trenger deg som mor og støtte nå. Om det er hennes, så er det straff/sjokk/skam nok at hun faktisk er gravid. Huff, stakkars jente, det må være helt grusomt. Håper ting ordner seg. Kan jo også være en venninne av deg (eller din datter). Anonymkode: c2953...c15 9 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Ja, da går man selvfølgelig rett bort til datamaskinen og spør oss på kg👍 Montro hva som er lurest for deg å gjøre nå. Dump ham? Nei, feil tråd. Kanskje du bør ringe til en klarsynt? Jeg tror det kan være noen andre sin, kanskje datteren din har en venninne, som ikke turde ta den hjemme. Eller har du sønner, de kan jo ha hemmelige kjærester? Har du vært borte i det siste, en elskerinne som er lei av hemmelighetskremmeriet, mannen din vil ikke gå, men nå er hun gravid og vil få ham kastet ut av deg, så hun fikser det selv ganske snedig? En koronatest? Det beste er nok at du diskuterer det hele inngående med oss i et par dager. Spøk til side, vekk henne nå og spør. Anonymkode: 244ee...412 10
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 Ikke mye skarp den 15- åringen din.. Hvis ikke den er elskerinnen til mannen din sin? Hva hadde vært å foretrekke? 🤔 Anonymkode: cad0a...2e9 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, da går man selvfølgelig rett bort til datamaskinen og spør oss på kg👍 Montro hva som er lurest for deg å gjøre nå. Dump ham? Nei, feil tråd. Kanskje du bør ringe til en klarsynt? Jeg tror det kan være noen andre sin, kanskje datteren din har en venninne, som ikke turde ta den hjemme. Eller har du sønner, de kan jo ha hemmelige kjærester? Har du vært borte i det siste, en elskerinne som er lei av hemmelighetskremmeriet, mannen din vil ikke gå, men nå er hun gravid og vil få ham kastet ut av deg, så hun fikser det selv ganske snedig? En koronatest? Det beste er nok at du diskuterer det hele inngående med oss i et par dager. Spøk til side, vekk henne nå og spør. Anonymkode: 244ee...412 Ligger her og skal sove, alt for trøtt til å google. Er det ikke en eller amnen alvorlig sykdom menn kan få som gir utslag på graviditetstest? Anonymkode: 199f5...419
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #10 Skrevet 24. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ligger her og skal sove, alt for trøtt til å google. Er det ikke en eller amnen alvorlig sykdom menn kan få som gir utslag på graviditetstest? Anonymkode: 199f5...419 Testikkelkreft. Anonymkode: be16f...6a8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #11 Skrevet 24. april 2022 Hmmmm 1: Testikkelkreft på mannen 2: Gravid 15- åring 3: Gravid elskerinne 🤔🤔 Anonymkode: cad0a...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #12 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hmmmm 1: Testikkelkreft på mannen 2: Gravid 15- åring 3: Gravid elskerinne 🤔🤔 Anonymkode: cad0a...2e9 Jeg hadde gitt mannen kreft Anonymkode: cad0a...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #13 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hmmmm 1: Testikkelkreft på mannen 2: Gravid 15- åring 3: Gravid elskerinne 🤔🤔 Anonymkode: cad0a...2e9 4. Ts har flere personligheter og har tatt testen selv uten å ha noen minne om det. Anonymkode: 199f5...419 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #14 Skrevet 24. april 2022 Er det ikke også sånn at man ikke skal lese av graviditetstester etter tiden, fordi resultatet kan endre seg? Ikke sikkert at noen er verken gravide eller full av kreft. Anonymkode: be16f...6a8 6
Luckiness Skrevet 25. april 2022 #15 Skrevet 25. april 2022 Altså uavhengig av om det er din datter eller mann som har eierskap til denne testen, så er den jo ikke akkurat godt skjult. Hvis en ikke vil at det skal oppdages så kaster man den et annet sted enn i hjemmet, pakker godt inn i annet søppel e.l. Kan det være din datter som har kastet den litt åpenlyst og håper du skal se? For å slippe å ta situasjonen opp selv? Som brukeren over meg skriver så kan slike tester slå ut etter tidsfristen. At fargen på test-streken absorberes tilslutt etter en del minutter/timer. Så sånn sett ikke gitt den er positiv. Men ville tatt utgangspunkt i positiv til det motsatte er bevist. Du må bare ta det opp med din datter. Si du så en positiv test i søppelet og spør om det er hennes. Kan selvsagt være en venninnes. Men ta alt derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ta dem ut av søpla og legg den i en brød pose e.l. Og konfronter henne. Er nok hennes eller en venninnes. Anonymkode: 39c7e...4b7 Ikke konfronter. Spør henne, vær undrende, men ikke konfronter. Da kommer hun i så fall ikke til å si noe spesielt til deg. Anonymkode: e4d4b...a16 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #17 Skrevet 25. april 2022 Såklart er det 15åringen sin. Hun må ikke ha kjæreste for å ha sex, hun kan ha en hemmelig kjæreste eller bare hatt seg på en fest eller noe. Anonymkode: 44b7e...561 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #18 Skrevet 25. april 2022 Spør datteren din, du Det er slett ikke sikkert den er hennes, den kan tilhøre ei venninne. Eller mannens elskerinne, men om du bør spørre mannen din finner du jo ut av ved din datters reaksjon. Har hørt at testsvar kan endre seg etter tid, men vet ikke om det stemmer. Men det er jo noe du finner ut av etter hvert. Anonymkode: 5ded0...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #19 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Såklart er det 15åringen sin. Hun må ikke ha kjæreste for å ha sex, hun kan ha en hemmelig kjæreste eller bare hatt seg på en fest eller noe. Anonymkode: 44b7e...561 Eller verre, mot sin vilje. Anonymkode: 0d20f...663 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller verre, mot sin vilje. Anonymkode: 0d20f...663 Absolutt et meget viktig punkt. Anonymkode: 44b7e...561 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå