Gå til innhold

Kreativ sjel med en lite kreativ jobb. Er vi flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare «holder ut», da jeg trenger den lønna jeg får. Har en jobb som krever bachelor (jobber i helsevesenet), men jeg jobber også som skribent på si. Tjener penger på dette utenom den daglige jobben min, men jeg liker tryggheten i å ha en fast jobb med fast inntekt. 
What to do? 

Jeg føler jeg ikke hører hjemme i helsevesenet - kroppen skriker etter å jobbe fulltid som skribent, men det er lettere sagt enn gjort..jeg føler meg revet i to! 

Hva jobber du med, og hva er din fremtidsplan for å følge den kreative drømmen? 

Anonymkode: d69a5...5b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke flink nok eller har ikke tro nok på meg selv til å satse på mine kreative evner. Men jeg misliker sterkt å ikke få brukt meg selv på jobb. Jobber med barn og føler at det er om å gjøre å være mest mulig lik alle andre og ikke tro du er noe. 

Anonymkode: 31ec7...a8e

Skrevet

Jeg er også en kreativ sjel! Liker best å male, har noe utdanning innen dette også. Jobber i dag på kontor i logistikkbransjen, med tall og matriser : p  Er litt som deg, liker å ha fast inntekt. For meg betyr dette mye, å ha en trygghet, vite at jeg kan betale boutgifter o.l hver måned. Planen min er å fortsette med å gjøre kreative ting på si. Det tar mye tid, så det vil jo være litt utfordrende mtp om jeg får kjæreste, barn og det der og..Sitte flere timer i uka med hobbyen sin. Men jeg ønsker å ha noen utstillinger, og så vet man aldri - kanskje jeg tjener nok på kunsten til å kunne gå ned i stillingsprosent i min tørre daglige jobb etterhvert. Men jeg liker også å ha kollegaer, dra på jobb på morningen og være en del av et team, så jeg vil ikke gi slipp på den selvom den ikke tilfredsstiller mine kreative behov. Skal dog sies at hadde jeg skulle valgt utdanning om igjen, hadde det blitt design. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...