AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Jeg er evig singel og sexløs... Åpna opp til en kompis om det her om dagen. Han sa han sleit med det samme når han var tenåring. Hans tips var å bare snakke med damer. At han lærte seg å sette seg ved siden av og snakke med damer som om de var menn. Og så tok de steget videre til sex eller noe mer. Jeg veit han har "draget" og han drar ofte med en dame hjem etter fester. Han har også hatt kjærester. Jeg prøver å snakke med folk, også damer. Men jeg er nok sjenert. Er det virkelig så lett å bare snakke med dem? Jeg ble litt forvirra. Hva mener han med å snakke med dem som om de var menn? Og hvordan lar jeg de ta neste steg? Anonymkode: 7c349...471
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Det er vel bare å finne noe å prate om sikkert. Men du er i 20-åra/ ung? Anonymkode: b0211...bb7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er vel bare å finne noe å prate om sikkert. Men du er i 20-åra/ ung? Anonymkode: b0211...bb7 Jeg er i midten av 20-åra. Har ønsket meg en kjæreste eller i det minste noe i den duren siden jeg var 14. Anonymkode: 7c349...471
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 "Snakke med dem som om de var menn". Dvs, som om de også var mennesker med personligheter, tanker og drømmer? Anonymkode: a6264...954 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Ja, det er smart å være nyskjerrig på hvem damer er som person. Heller være interessert enn interessant. Stille noen spørsmål om dem. Få de til å snakke om seg selv. Da føler man seg vel i ditt selskap- uansett kjønn. Lurt også å snakke med flere rundt deg, det gir deg noe sosial kapital. Om de liker deg og føler det er gjengjeldt, kan de finne på å ta initiativ. Men ikke regn med at alt skjer på den første kvelden. Gi dem litt tid. Anonymkode: 59db6...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er evig singel og sexløs... Åpna opp til en kompis om det her om dagen. Han sa han sleit med det samme når han var tenåring. Hans tips var å bare snakke med damer. At han lærte seg å sette seg ved siden av og snakke med damer som om de var menn. Og så tok de steget videre til sex eller noe mer. Jeg veit han har "draget" og han drar ofte med en dame hjem etter fester. Han har også hatt kjærester. Jeg prøver å snakke med folk, også damer. Men jeg er nok sjenert. Er det virkelig så lett å bare snakke med dem? Jeg ble litt forvirra. Hva mener han med å snakke med dem som om de var menn? Og hvordan lar jeg de ta neste steg? Anonymkode: 7c349...471 Din venn har rett. Bare snakk med dem som de er vanlige folk. Jeg blir heller med en fyr hjem som ser meg for den jeg er og respekterer meg fremfor en som ser meg som et objekt å putte kuken i. Bare prøv, damer er ikke så ømtålelig. Dette vil jo selvfølgelig ikke virke på alle, men noen iallefall. Etterhvert så kan man flørte litt, med blikk og smil. Men som begynner samtalen med: du er så fin,.... Osv. Blir avskrevet av meg med en gang. De får meg til å føles som hvem som helst for dem. Anonymkode: 22eee...3af 1
Billy Bong Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: "Snakke med dem som om de var menn". Dvs, som om de også var mennesker med personligheter, tanker og drømmer? Anonymkode: a6264...954 "Snakke med dem som om de var menn". Dvs. uten å bli lammet av panikkangst... Noe man gjerne blir dersom man går inn for å gjøre et godt inntrykk på en dame man er interessert i, og man innser at man ikke har "draget". 1
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Du må finne kvinnens interessepunkt, som hun også er trygg i å prate om.. Vis at du er interessert i hva hun sier, og kun ha fokus på henne.. så ikke se på andre mens hun snakker, la henne få være midtpunktet. Kroppsspråk og kroppsholdninger kan avgjøre alt mens dere prater, for du blir også analysert mens hun snakker. Så enten så liker hun deg eller ikke, så det er igrunn din oppgave at hun skal like deg. Så du er best tjent med å være deg selv, før eller siden blir du avslørt hvis du ikke er den du utgir deg for... 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 Går du skole eller noe? Skaff deg en god karriere og god jobb, det er første pri. Mange menn jeg møter, har jo ikke utdanning. i NORGE. utrolig. Når det er i boks, så blir du jo mye mer attraktiv. En annen ting er å passe på tennenen dine, og trene, og ha god hygiene og så kle seg pent. Anonymkode: 1056b...59a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går du skole eller noe? Skaff deg en god karriere og god jobb, det er første pri. Mange menn jeg møter, har jo ikke utdanning. i NORGE. utrolig. Når det er i boks, så blir du jo mye mer attraktiv. En annen ting er å passe på tennenen dine, og trene, og ha god hygiene og så kle seg pent. Anonymkode: 1056b...59a Forsåvidt gode poeng, men det nytter ikke å ha alt det der på plass, hvis du blir en keitete svett klump, hver gang du skal snakke med noen. Sosialisering er stort sett det som må til. Snakke med mennesker, store, små, gamle og unge. Lære seg å like mennesker, og være nysgjerrig på dem, utenom en sjekke/datingsituasjon. Anonymkode: 1d542...a7a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Snakke med dem som om de var menn". Dvs, som om de også var mennesker med personligheter, tanker og drømmer? Anonymkode: a6264...954 Det liker vi😊 Anonymkode: c3a8a...e7a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #12 Skrevet 25. april 2022 Jeg liker nerdete og/eller sjenerte menn. Det som jeg liker mest er om de virker interessert og ikke lar blikket vandre andre steder. At de smiler til meg og er villige til å spørre om spørsmål, men også fortelle om seg selv. Hygiene er selvsagt obligatorisk. Bør være pent eller semi-pent kledd og velstelt. Bør kunne holde øyekontakt (ikke nistirre). Ikke vær despo etter sex, men gjerne klem og et kyss på kinnet mot slutten av kvelden. Går det mot riktig vei kan du jo spørre om telefonnummeret hennes eller snap. Bare husk å lage deg noen notater senere på hva hun liker, ikke liker etc. Anonymkode: 48842...eee
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Skrevet 25. april 2022 For å sjekke opp damer må du være mer attraktiv enn de er. Ellers velges du vekk rimelig umiddelbart. Unntaket her er damer som er under gjennomsnittet attraktiv og er ensom og vil ha en livsledsager. Der får du sikkert innpass bare ved å ta kontakt. Anonymkode: 5b287...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå