Gå til innhold

Tørkestativ med trestenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter et ekstra tørkestativ som tar liten plass. Da jeg var barn hadde vi et trestativ med plaststenger. Ser IKEA og Rusta har lignende, men de har trestenger. Er det ikke fare for at treverket farger av på klærne eller blir stygge av vått tøy? Har lært at feks bunadskjorte ikke bør henge på en trehenger. Nå har ikke jeg tenkt å henge bunadskjorte til tørk på et slikt stativ, men lurer på om det virkelig er smart med trestenger.

Anonymkode: b0ac5...3c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er på jakt etter et ekstra tørkestativ som tar liten plass. Da jeg var barn hadde vi et trestativ med plaststenger. Ser IKEA og Rusta har lignende, men de har trestenger. Er det ikke fare for at treverket farger av på klærne eller blir stygge av vått tøy? Har lært at feks bunadskjorte ikke bør henge på en trehenger. Nå har ikke jeg tenkt å henge bunadskjorte til tørk på et slikt stativ, men lurer på om det virkelig er smart med trestenger.

Anonymkode: b0ac5...3c7

Hvis treverket er behandlet går det fint. 

Anonymkode: 23375...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Husker vi hadde tørkestativ med trestenger, men kan ikke huske at det farget av på klærne nei.

Anonymkode: fbf0c...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et ubehandla tørkestativ i tre. Noe liknende dette. Det går helt fint, det farger ikke av. Men det tar lite plass og rommer mye. 

Anonymkode: d26d9...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et sånt "trekkspill" i tre, og det farget av på lyse klær. Mørke klær gikk helt fint, så jeg brukte det til mørkt tøy og ting det ikke var noe krise med dersom det skulle komme en stripe etter tørkestativet. 

Anonymkode: e3231...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...