Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:) Hva fikk deg til å søke det? 

Anonymkode: 7adb0...242

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har søkt nautikk! :) 
Alltid vært ganske eventyrlysten og interessert i havet/båter, den maritime næringen generelt. 

Gode muligheter både på land og ute på havet. Målet er å bli styrmann/kaptein. 
Liker veldig godt at de fleste rederier har turnusordning. Typisk 3/3 eller 4/4 turnus. Altså 4 uker på havet og 4 uker fri etterpå! Virker jo helt nydelig. 😄 God lønn og praktisk rettet. Kan jo ikke bli bedre? 

Anonymkode: 9f8cd...cf7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble nok litt påvirket av et reklamebilde på 90-tallet… En tankbåt fotografert rett forfra, og teksten: «Ta lappen på denne». Så da gjorde jeg det.

Har aldri angret, selv om jeg endte opp et helt annet sted enn det som var planen. Har prøvd mye forskjellig de siste 25 årene, men trives absolutt best på innenriksferge med 1/2-turnus. 6/6 på bøyelaster var ikke noe for meg.

Anonymkode: acbde...547

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble nok litt påvirket av et reklamebilde på 90-tallet… En tankbåt fotografert rett forfra, og teksten: «Ta lappen på denne». Så da gjorde jeg det.

Har aldri angret, selv om jeg endte opp et helt annet sted enn det som var planen. Har prøvd mye forskjellig de siste 25 årene, men trives absolutt best på innenriksferge med 1/2-turnus. 6/6 på bøyelaster var ikke noe for meg.

Anonymkode: acbde...547

Tøft! 
Du kunne ikke ha skrevet litt mer om hvordan du synes det er å være dekksoffiser? Fordeler og ulemper, og hva du har opplevd? :) Reiste du mye til utlandet da du jobbet på bøyelaster? 

Anonymkode: 4e092...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn maskin (marinteknisk drift) i hvert fall... 🙄Styrmenn jobber mindre, har bedre betalt og flere goder, selv om vi har samme rang. Angrer på at jeg ikke tok nautikk isteden.

Anonymkode: b08f5...23b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...