AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Hei, jeg begynte å teste for EL igår og hadde ingen smilefjes. Idag hadde jeg blinkende smilefjes på morgenurin, men har kjent på el-smerter i den ene eggstokken ikveld og tok en ny test som også var blinkende. Kan det hende at jeg har eggløsning selv om testen er blinkende? Eller kan jeg stole på at EL ikke er enda? Anonymkode: 1778a...16f
Sofakona Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Blinke smil betyr bare at du har lh hormoner i kroppen...noe du ofte har En solid smil betyr at du har høy lh..men det gir deg bare svar på at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Du kan nok få smerter før selve egget løsner, det er jo ikke akkurat sånn at eggløsning er en kjapp prosess, som er overstått på null komma niks. Sannsynligvis får du fast smilefjes i morgen. Anonymkode: 86344...4d7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Nei, du kan ikke stole helt på dem Det er bare en pekepinn. Jeg fikk aldri sterkt utslag, men ble gravid likevel. Det er fort gjort å bomme på toppen. Må dere time samleiet? Anonymkode: 9fa15...698 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Takk for svar. Var hos gyn på fredag som så et egg som var på vei til å bli modent og estimerte eggløsning om ca 4 dager. Vi hadde samleie idag morges og lurer litt på om vi bør ha det ikveld også 🙈 dette er siste syklusen før vi setter igang med IVF.. Så har lyst til å gjøre alt for at det skal klaffe. Jeg har PCOS og kan som regel ikke stole på EL tester pga dette men akkurat nå vet jeg at EL er like rundt hjørnet så hormonstigningen på prøvene viser riktig denne gangen 🙏 tror vi legger inn aksjer ikveld også 😄 Anonymkode: 1778a...16f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 Det var 15 mm 😊 Anonymkode: 1778a...16f
Sofakona Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var 15 mm 😊 Anonymkode: 1778a...16f Det er bra ..18-25 er bra...så om det vokser 1-2 mm om dagen kan du få eggløsning 3-9 dager...om det vokser videre...har også pcos og dessverre opplevd ofte at egget slutter å vokse. Men ha sex anhver dag i 10 dager til
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #9 Skrevet 24. april 2022 Sofakona skrev (Akkurat nå): Det er bra ..18-25 er bra...så om det vokser 1-2 mm om dagen kan du få eggløsning 3-9 dager...om det vokser videre...har også pcos og dessverre opplevd ofte at egget slutter å vokse. Men ha sex anhver dag i 10 dager til Håper det slipper, det var 15mm allerede på cd11. Aldri opplevd at egget har vært så "stort" så tidlig i naturlig syklus før. Lurer derfor på om det vokser raskt og el er like rundt hjørnet nå.. Får bare fortsette å el teste og ha samleie. Takk for svar🙏 Anonymkode: 1778a...16f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 Oppdatering: fast smilefjes på CB idag 🎉 vi fikk lagt inn aksjer 2 ganger igår og skal legge inn senere ikveld også så håperhåper 🙏 - ts Anonymkode: 1778a...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå