Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 28 år, på vei ut av et langvarig forhold, og lurer på hvilke datingside som er grei å bruke? 
jeg er ikke så interessert i Tinder, da det er mye creepy mannfolk der.

Anonymkode: b8778...8a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er en kvinne på 28 år, på vei ut av et langvarig forhold, og lurer på hvilke datingside som er grei å bruke? 

Creepy mannfolk finnes overalt, spesielt på apper... De er faktisk disse mennene som ødelegger for andre menn, for kvinner er blitt meget skeptisk av alle playerene.. Så det blir vanskelig å overbevise kvinnen, at man faktisk har gode hensikter og er ærlig...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 minutter siden):

Creepy mannfolk finnes overalt, spesielt på apper... De er faktisk disse mennene som ødelegger for andre menn, for kvinner er blitt meget skeptisk av alle playerene.. Så det blir vanskelig å overbevise kvinnen, at man faktisk har gode hensikter og er ærlig...

Hva med de som tilsynelatende bruker diskusjonsfora for treff/dating da?

Skrevet
norw skrev (9 minutter siden):

Hva med de som tilsynelatende bruker diskusjonsfora for treff/dating da?

Det må nok være opp til hver enkelt.. men her på KG tillater jo ikke det, så det er et dårlig tips til TS. Ikke har hun bruk for noen anonyme bruker heller, hun er nok avhengig av et ansikt for å vekke interesser..

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Der er jeg enig med deg! Vi tror alle menn er slik, men det er menn på apper man bør holde seg unna desverre... Trist men sant... 🙏

• Liker 3
Skrevet
Rosaullteppe skrev (13 minutter siden):

Der er jeg enig med deg! Vi tror alle menn er slik, men det er menn på apper man bør holde seg unna desverre... Trist men sant... 🙏

Jo, jeg forstår kvinner meget godt at de er møkklei av å bli lurt, utnyttet, dårlig behandlet.. Jeg vil også tro det er større sjanse å treffe noen i vennekretsen, da blir det mere pinlig å være mann hvis han ikke oppfører seg. Jeg selv er nokså kresen på kvinner, så det finnes faktisk mye rare kvinner også på datingapper..  På byen er det jo mye enklere, der vises jo kroppsspråket av vi liker hverandre, og det er bestandig enklere å utrykke seg i tale enn i tekst.. Mye mere sosialt og koselig er det også🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Masse creepy mannfolk på alle datingsider. Også her inne

Anonymkode: 4b225...122

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg vil også tro det er større sjanse å treffe noen i vennekretsen, da blir det mere pinlig å være mann hvis han ikke oppfører seg.

Både ja og nei, vil jeg si. Men det er og veldig hyggelig.

Jeg må si at på apper kan man også like godt foreslå å møtes hurtig i virkeligheten. For enig med deg, at det er mye hyggeligere og koseligere å møte dem i virkeligheten, og det er først da man kan merke om kjemien stemmer.

Så jeg er veldig glad for apper. Det har gjort til at jeg har blitt kjent med mange hyggelige mennesker i virkeligheten. 

Du sier at det kan være bedre å treffe dem på byen og se om kjemien er der. Man kan og treffe dem på apper, foreslå å treffes, for så å se om kjemien er der.

Mange synes kanskje det ikke er så kjekt å avtale treff med en på en app, for så treffes og oppdage at kjemien ikke er der. Det kan jeg forstå. Man håper jo, og man danner seg forventning og er nok litt spent og nervøs.

Jeg tenker at det er hyggelig uansett. Jeg håper jo og på at den rette kjemien skal være der, men uansett er det jo bare hyggelig å bli kjent med nye mennesker.

Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg selv er nokså kresen på kvinner, så det finnes faktisk mye rare kvinner også på datingapper..  På byen er det jo mye enklere, der vises jo kroppsspråket av vi liker hverandre, og det er bestandig enklere å utrykke seg i tale enn i tekst.. Mye mere sosialt og koselig er det også🤗

I virkeligheten er det enklere, ja. Derfor synes jeg det er fint å møtes etter å ha skrevet bare litt.

Man merker raskt om personen ikke er hyggelig. Det har jeg noen ganger oppdaget allerede under skriving, så dem har jeg ikke møtt. Til nå har jeg faktisk bare møtt hyggelige menn, men ikke funnet kjærlighets kjemien enda. Men sosialt og koselig har det vært. Tre  gode venner der har jeg og fått. En av dem er blitt en veldig god venn.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er best. Eklinger finner du overalt, og det er på Tinder du finner flertallet av brukerne. Bor du i en større by kan sikkert Bumble og Happn fungere også. 

Anonymkode: b5e50...b20

AnonymBruker
Skrevet

hva med sukker.no? Var der selv for mange år siden. Fant ingen jeg likte da, men merket av sexfokuset var mye mindre der enn på f.eks. tinder.

Anonymkode: 58344...9b3

Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Både ja og nei, vil jeg si. Men det er og veldig hyggelig.

Jeg må si at på apper kan man også like godt foreslå å møtes hurtig i virkeligheten. For enig med deg, at det er mye hyggeligere og koseligere å møte dem i virkeligheten, og det er først da man kan merke om kjemien stemmer.

Så jeg er veldig glad for apper. Det har gjort til at jeg har blitt kjent med mange hyggelige mennesker i virkeligheten. 

Du sier at det kan være bedre å treffe dem på byen og se om kjemien er der. Man kan og treffe dem på apper, foreslå å treffes, for så å se om kjemien er der.

Mange synes kanskje det ikke er så kjekt å avtale treff med en på en app, for så treffes og oppdage at kjemien ikke er der. Det kan jeg forstå. Man håper jo, og man danner seg forventning og er nok litt spent og nervøs.

Jeg tenker at det er hyggelig uansett. Jeg håper jo og på at den rette kjemien skal være der, men uansett er det jo bare hyggelig å bli kjent med nye mennesker.

Apper for hurtigmøter fungerer best, i byer og tettsteder med mye mennesker. Da vil nok tinder ha et større treffpunkt på flere mennesker, fordi de fleste bruker den.. Så den vil ikke fungere like godt her jeg bor, så da må jeg dra inntil storbyen for å gjøre meg tilgjengelig. Litt motsatt for min del da, bilder lyver som regel.. Jeg liker å se kvinnen i live og vurdere henne etter personlighet, men det er fullt mulig å treffe noen hyggelige kvinner på nettet. Ikke noe galt i det, men da er jeg litt "avhengig" å ha en åpen samtale om sex.. For jeg liker åpne kvinner som prater om sin seksualitet, og som ikke ser på sex som tabu.. Så jo, vi kan egentlig treffe partnere uansett hvor man går, det kan like gjerne skje på en lokal dugnad eller i en app. Jeg har iallefall ingen fasit å komme med.. jeg er jo singel som en svane😅

exictence skrev (4 timer siden):

I virkeligheten er det enklere, ja. Derfor synes jeg det er fint å møtes etter å ha skrevet bare litt.

Man merker raskt om personen ikke er hyggelig. Det har jeg noen ganger oppdaget allerede under skriving, så dem har jeg ikke møtt. Til nå har jeg faktisk bare møtt hyggelige menn, men ikke funnet kjærlighets kjemien enda. Men sosialt og koselig har det vært. Tre  gode venner der har jeg og fått. En av dem er blitt en veldig god venn.

Jo jeg liker også å skrive før vi evt. treffes, da har vi god tid til å bli kjent og planlegge litt. Om ikke annet for vennskap som kan gi oss mange fordeler, fordeler av å gi hverandre oppmuntring og dele livets erfaringer.. Jeg føler meg kjempeheldig som har en slik venninne😉❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (42 minutter siden):

jeg er jo singel som en svane😅

Singel som en svane? Det må være en gjenstridig svane. 

Anonymkode: a3670...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...