AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Til deg som jobber som Finansrådgiver I bank: Hva tjener du I året? Hvilken utdanning har du? Hvor lenge har du jobbet? Hva er arbeidsoppgavene dine? Og hvis du vil fortelle, hvilken bank jobber du i? Anonymkode: 8405d...6f9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Ingen som veit? Anonymkode: fc458...f43
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Lurer litt på det samme…. Anonymkode: a816e...2e5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Til deg som jobber som Finansrådgiver I bank: Hva tjener du I året? Fast lønn på ca 600 000 kr også kommer overtid og bonus i tillegg Hvilken utdanning har du? Ingen utdanning men har jobbet meg oppover Hvor lenge har du jobbet? Et halvt år Hva er arbeidsoppgavene dine? Jeg behandler søknader om boliglån, refinansieringer, opphør av pant, kredittkort, rådgir, ser på renter, har fysiske kundemøter og alt som har med boliglån og kreditt å gjøre (ikke forbrukslån). Jobber kun med eksisterende kunder. Trives utrolig godt 😊 Anonymkode: 8405d...6f9 1
Hamburger90 Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Til deg som jobber som Finansrådgiver I bank: Hva tjener du I året? Fast lønn på ca 600 000 kr også kommer overtid og bonus i tillegg Hvilken utdanning har du? Ingen utdanning men har jobbet meg oppover Hvor lenge har du jobbet? Et halvt år Hva er arbeidsoppgavene dine? Jeg behandler søknader om boliglån, refinansieringer, opphør av pant, kredittkort, rådgir, ser på renter, har fysiske kundemøter og alt som har med boliglån og kreditt å gjøre (ikke forbrukslån). Jobber kun med eksisterende kunder. Trives utrolig godt 😊 Anonymkode: 8405d...6f9 Så bra, godt å høre! Opplever du mye salgspress/budsjettmas? Endret 24. august 2022 av Hamburger90
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til deg som jobber som Finansrådgiver I bank: Hva tjener du I året? Fast lønn på ca 600 000 kr også kommer overtid og bonus i tillegg Hvilken utdanning har du? Ingen utdanning men har jobbet meg oppover Hvor lenge har du jobbet? Et halvt år Hva er arbeidsoppgavene dine? Jeg behandler søknader om boliglån, refinansieringer, opphør av pant, kredittkort, rådgir, ser på renter, har fysiske kundemøter og alt som har med boliglån og kreditt å gjøre (ikke forbrukslån). Jobber kun med eksisterende kunder. Trives utrolig godt 😊 Anonymkode: 8405d...6f9 Hvordan fikk du jobben uten utdanning? Man ønsker jo minst Bachelor i alle jobbannonser. Hva ligger startlønnen uten utdannelse på? Anonymkode: a816e...2e5
Madah Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan fikk du jobben uten utdanning? Man ønsker jo minst Bachelor i alle jobbannonser. Hva ligger startlønnen uten utdannelse på? Anonymkode: a816e...2e5 Jeg er ikke TS, men jobb som finansrådgiver krever egentlig ikke utdannelse, mange som jobber som det uten.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 Hamburger90 skrev (5 timer siden): Så bra, godt å høre! Opplever du mye salgspress/budsjettmas? Nei, jobber som sagt med eksisterende kunder og har en del tilleggsoppgaver. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvordan fikk du jobben uten utdanning? Man ønsker jo minst Bachelor i alle jobbannonser. Hva ligger startlønnen uten utdannelse på? Anonymkode: a816e...2e5 Jeg begynte å jobbe i inkassoselskap, så med forsikring og nå i bank. Anonymkode: 8405d...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå