Gjest Manic Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Jeg husker at det var en tråd om at en skulle møtes anonymt på en cafe et sted, men husker ikke helt hvor. Og så tror jeg det hele gikk i dass, eller hur? Ble det noe av? *nysgjerrig og ensom*
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Er du Manic som ble til Starfish som ble til Manic igjen? :klø:
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Her er tråden (hvis det var den du mente). Tror ikke det ble så mye mer av det... Jeg fulgte litt med for å se om det skjedde noe, men er akkurat litt for pingle til å faktisk bli med om noe hadde skjedd...
Gjest Manic Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Er du Manic som ble til Starfish som ble til Manic igjen? :klø: ← Korrekt
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Aha! Har du vært Stjernefisken en gang i tiden også?
Gjest Manic Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Aha! Har du vært Stjernefisken en gang i tiden også? ← Nope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå