Gå til innhold

Hvor mange uker ferie har barnehagebarna deres i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mange uker fri barnehagebarna deres har i sommer. Og hvor gamle de er. 

Vår er 2 år og han er hjemme 3 uker i sommer. Vi voksne har også bare 3 uker fri. Vi tok ut de resterende 2 ukene i påskeferien og juleferien, da barnehagen også var stengt. 

Anonymkode: 13658...bd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 uker sammenhengende i sommer, hun er 3 😊

Anonymkode: 7f628...962

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 år, skal ha 6 uker ferie. 
jeg jobber som lærer så har fri lengre enn «vanlig». Så han nyter også av det. 

Anonymkode: c2a6f...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4,5 uker i sommer. Barnehagen er stengt hele juli, hele julen og hele påsken. Barna er 1 og 5 år. 

Anonymkode: 74bf6...ce3

AnonymBruker
Skrevet

5 eller 6 uker ferie. Jeg er lærer.

Anonymkode: ea5db...a9a

AnonymBruker
Skrevet

Fem uker sommerferie på 5-åringen. Vi har 2 skolebarn i tillegg.

Anonymkode: 40cee...445

AnonymBruker
Skrevet

3 uker på 3åringen, litt lenger på 6åringen siden han begynner i 1.klasse til høsten :)

Anonymkode: b38d1...386

AnonymBruker
Skrevet

6 eller 8. Her er barnehagen faktisk stengt hele sommeren. Men det går fint. Vi har ferie, og besteforeldre på begge sider passer gjerne 

Anonymkode: 5af61...94e

AnonymBruker
Skrevet

4 uker ca. Blir 4 år i sommer. 

Anonymkode: 86601...0e0

AnonymBruker
Skrevet

Treåringen får fire eller fem uker. 😊

Anonymkode: df3a0...82b

AnonymBruker
Skrevet

6 uker i sommer, jeg er lærer. Hadde og to uker fri i påsken, vinterferie, juleferie og andre skoleferier. Barnet er 2 år

Anonymkode: 9f71b...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Vår 2-åring har 7 uker fri. Jeg er lærer og har 7 uker fri (elevene har én uke mer).

Anonymkode: 2a832...201

AnonymBruker
Skrevet

Fire uker sammenhengende. Hun hadde også fri hele påsken, hele juleferien og tre dager i både høst- og vinterferien. Og har en del fridager rundt om, siden farmor er pensjonist og ofte vil ha henne en dag eller to. Det har vært gull verdt, f.eks. da det gikk omgangssyke i barnehagen og alle de faste var syke, da kunne hun dra til farmor i stedet for å være i bhg. med ukjente vikarer. Vi er virkelig veldig heldige med farmor og farfar.

Anonymkode: 145ca...1ec

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

3 uker sammenhengende.  4, snart 5 åring.  Men vi kommer til å ha fri en dag i uken flere av ukene ellers i sommer.  (Hatt fri i julen og påsken også).  

Anonymkode: ec6ce...3a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fire uker sammenhengende. Hun hadde også fri hele påsken, hele juleferien og tre dager i både høst- og vinterferien. Og har en del fridager rundt om, siden farmor er pensjonist og ofte vil ha henne en dag eller to. Det har vært gull verdt, f.eks. da det gikk omgangssyke i barnehagen og alle de faste var syke, da kunne hun dra til farmor i stedet for å være i bhg. med ukjente vikarer. Vi er virkelig veldig heldige med farmor og farfar.

Hun er forresten 2 og et halvt år i sommer.

Skrevet

Når min gikk i barnehagen så hadde vi hele skoleferien fri, var enklest slik siden jeg hadde fri og mange av vennene hans hadde søsken og de hadde og fri og gikk ikke i barnehagen i sommerferien. Så vi fulgte skoleruta som regel, med unntak av en dag og to i høstferien. 

AnonymBruker
Skrevet

Minst 4 uker, 3 år i sommer. 
de siste 2 ukene før dette blir det korte dager og noen dager fri. 

Anonymkode: b8810...994

AnonymBruker
Skrevet

Har sfo-barn nå, men når de gikk i barnehage hadde de 4uker sommerferie + hele jula fri og hele påska. Han som enda går på sfo har det likt som i barnehage.

Anonymkode: 2fbf9...712

AnonymBruker
Skrevet

Mine har alltid hatt fire uker. Før gikk de i en barnehage som var stengt i fire uker, og nå går eldste på skolen og der er SFO stengt hele juli. Vi hadde tatt fire uker uansett da. 

Anonymkode: ad938...b9c

AnonymBruker
Skrevet

8 uker, eldre søsken på skolen som har 8 så det får søsken i bhg også. 

Anonymkode: d6122...c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...